Beszédírók

kommunikáció - retorika - pr

BABAKIZSÁKMÁNYOLÁS JOBBIK MÓDRA

2013. augusztus 26. 21:41 - beszédírók

A Dúró-Novák házaspár saját gyermekét használja politikai haszonszerzésre

Ma már közhely, de könnyebben jut el az információ a társadalom széles rétegeihez, ha kisgyerek, kutya vagy hiányos öltözetű nő is megjelenik az üzenet átadásának folyamatában. A politikai kommunikáció is egyre többet használja ezt a marketingkommunikációs felismerést. Úgy látszik, van olyan politikai párt, ahol gátlástalanul vonják be a politikai PR-harcba saját csöppségeiket is a képviselők.

Az elején szögezzük le. Novák Előd országgyűlési képviselő (JOBBIK), média-performer és zászlóégető, valamint Dúró Dóra, ezen párt szóvivője tisztában van a média-kommunikáció szabályaival, amit ők a kamerák kereszttüzében tesznek, az sohasem véletlen.

A mai rendkívüli parlamenti ülésen a Dúró-Novák házaspár második gyermeke, egy kis ártatlan csecsemő is részt vett. Az indok: a babavigyázó nagymama kitiltása miatt kellett bevinni a még szoptatott babát.  Dúró Dóra magyarázatképpen, többek között, a következőket írta Facebook oldalán „Botyival a parlamentben” című bejegyzésében:

2013.08.26. Duro facebook old.JPG„Miután a Jobbik júniusban megakadályozta, hogy házszabályszerűen elfogadják a hazaáruló földtörvényt, Kövér László törvénytelen és kicsinyes bosszújaként kitiltotta képviselőcsoportunk összes szakértőjét, valamint személyi titkárainkat, egyéb munkatársainkat a Parlamentből és annak irodaházából. A kollektív büntetés keretében napi belépési engedélyt sem tudunk kiállítani vendégeinknek, tárgyalópartnereinknek, egyáltalán senkinek.”

Egy politikai tettre adandó válasz csak politikai lehet. Mindezért leírható, hogy a házaspár saját gyermekét is felhasználta politikai PR-célokra, demonstrálva Kövér házelnök „törvénytelen és kicsinyes” bosszújának következményét. Ki kell mondani, hogy mindez PR-kommunikációs szempontból is erkölcstelen, tisztességtelen és végtelenül szánalmas.

 „Gyermekek és fiatalkorúak nem szerepeltethetők az olyan termékek, szolgáltatások reklámjában, amelyek reklámozására alapvetően alkalmatlanok.”

MAGYAR REKLÁMETIKAI KÓDEX

12. cikkely 11. pont

(2005)

NEHÉZ DÖNTÉST KELLETT MEGHOZNUNK: A KOMMENTEZÉST LETILTOTTUK. TETTÜK EZT AZÉRT, MERT A NYELVI AGRESSZIÓ OLYAN FOKÁT TAPASZTALTUK, MELYET NEM TUDUNK ELFOGADNI.

A bejegyzés trackback címe:

https://beszedirok.blog.hu/api/trackback/id/tr685479624