Beszédírók

kommunikáció - retorika - pr

ÍGY KELL MOCSKOLÓDNI – TRÉNER: ACZÉL ENDRE

2016. május 08. 11:12 - beszédírók

Aczél Endre a hír- és tényújságírás ikonikus figurája, az MTV Híradó és A Hét című műsorainak főszerkesztője, többek között Joseph Pulitzer-emlékdíjas, a publicisztikai műfaj jelentős egyénisége az egyik közösségi oldalon megjelent bejegyzéseiben a legdurvább lejáratás kommunikációs eszközeit használta a Kiss László által elkövetett szexuális bűncselekmény áldozatával szemben. A túlélő, Takáts Zsuzsanna megszólalása után egyértelműsíteni kell, hogy az a kommunikációs technika, amelyben meg kívánta erkölcsileg semmisíteni Aczél az áldozatot, az tudatos karaktergyilkosság volt.

Aczél Endre nemcsak megtagadta a hírújságírás alapszabályait és etikai normáit (több egymást nem ismerő független forrásból beszerzett információk, a másik fél meghallgatása stb. stb.), hanem 55 év után újból elkövette az áldozaton - kommunikációs és retorikai eszközök segítségével - a szexuális erőszakot. Lássuk a mocskolódás anatómiáját:

1) Hitelesíti önmagát:

Ismerem a szereplőket .... Egyébként akkor éjjel-nappal az uszodában voltam, és minden pletykát hallottam.

2) Az áldozat hiteltelenítése 1.: az áldozat szót idézőjelbe teszi a szövegben.

"áldozat"

3) Az áldozat hiteltelenítése 2.: az áldozat hamisan vádol.

Nem is akart ügyet csinálni, a szülei erőszakoskodtak.

4) Az áldozat hiteltelenítése 3.: az áldozat könnyűvérű volt.

Egy szülőnek nem épp élmény, hogy a lányuk szeret, hogy is mondjam, kefélni.

5) A bíróság jogerős ítéletének hiteltelenítése 1.:

Eldöntötték, hogy áldozatot csinálnak abból, aki valószínűleg nem is volt az, és a példastatuálás vágyától hajtva, a bíróság helyt adott az óhajnak.

6) A bíróság jogerős ítéletének hiteltelenítése 2.:

Soha nem bizonyosodott be, hogy „lefogták”. Ezt csak szülői bíztatásra ő mondta a bíróság előtt.

7) Relativizál, hiszen a megerőszakol szót idézőjelbe teszi, s ugyanakkor általánosít, mert azt sugallja, minden lány ilyen volt akkoriban.

Fogalmatok sincs róla, hány úszócsaj és szép fürdőző lány volt, akit legalább három jóképű fiatal úszófiú „megerőszakolt”. Tömegével.

A 73 éves áldozat megszólalása – ha még valaki kételkedett is – egyértelművé teszi a helyzetet. Bár azóta bocsánatot kért, de azért azt látni kell, hogy Aczél Endre tudatosan, a nyilvánosságnak szánt hidegvérű és retorikailag kiszámított bejegyzéseivel karaktergyilkosságot követett el. Hogy miért, azt nem tudjuk, talán Kiss Lászlónak kívánt kommunikációs segítséget nyújtani, mint hiteles újságíró, talán mélyebb lélektani okai vannak. Mindez már másféle elemzést kívánna meg. Egy azonban biztos, a Magyar Újságírók Országos Szövetségének kötelessége lenne etikai vizsgálatot indítania. Ne feledjük, az áldozatnak 55 év után is el kellett szenvednie a mocskolódásokat, szembesülnie kellett azzal, hogy halálhírét terjesztették, a szocialista rendszerhez hű, magasabb beosztású szülők gyermekeként, hamis vádlóként és könnyűvérűként jellemezték. Ebbe a sorba állt be, áldozta fel szakmai tekintélyét Aczél.

untitled.pngA kép forrása: Kettős Mérce blog

FRISSÍTÉS:

Aczél Endre legújabb megnyilatkozása Takáts Zsuzsanna interjúja után:

"ezeknek a csinos sztárúszóknak semmi szükségük nem volt arra, hogy erőszakot alkalmazzanak" 

254 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beszedirok.blog.hu/api/trackback/id/tr718695804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tnt 2016.05.08. 14:17:05

acél és friderikusz is "bemutatta" a tárgyilagos újságírás értékét ebben az országban... semmivel sem különbek, mint bármely más oldalhoz tartozó "tényközlő" újságírók...

tnt 2016.05.08. 14:20:17

amikor ezt leírták akkor is szánalmas volt ... a tegnapi interjú után amelyben megszólalt az áldozat még inkább ... de hasonlóan az elkövetőkhöz még fel sem fogják, hogy mit is tettek ... majd ők is kisshez hasonlóan koncepciós dumával stb. takaróznak... ez az ország... magyarisztán...

röf 2016.05.08. 15:00:55

Aczél Endre? Hát a ti kutyátok kölke....

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.05.08. 15:07:29

"Szombat este Aczél eljutott odáig, hogy a sztárúszóknál már csak azért sem jöhet szóba a nemi erőszak, mert nagyon jól néztek ki."

Csak arról feledkezik meg, hogy ha egy aberrált férfi már több száz nőt könnyen megkapott, akkor több kell neki. Akkor már hatalom kell neki. Akkor már azok kellenek, akiket nem kap meg. (És nem mellesleg szerintem a homoszexuálisok, biszexuálisok nagy része is így "képződik".)

444.hu/2016/05/08/aczel-endre-szerint-kiss-laszlo-aldozata-nem-mond-igazat

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.05.08. 15:08:30

és ne feledkezzünk meg az úszószövetség nyilatkozatáról sem, miszerint szakmai teljesítménnyel feledtethető a bűn...:
img5.hvg.hu/image.aspx?id=ad00040c-d201-4f35-bdba-7f27e475c10c&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c

TwoBee 2016.05.08. 15:11:36

Miert nem lehet egy ilyen sz@rhazitol elvenni az ujsagiroi igazolvanyt (mint egy jogsit), es kitiltani a mediumokbol X evre?

vajdasagi 2016.05.08. 15:30:43

@röf: Az összes eddigi kommentedből jól látszik, hogy rossz szemüvegen át nézed a világot. Te szegény azt hiszed, hogy van "nemzeti oldal", meg "nemzetellenes oldal". Továbbá azt hiszed, hogy mi mindannyian drukkerek vagyunk ebben a meccsben, és amelyik csapata éppen kormányoz, annak jó, "az győzött", a másik meg joggal van szopóágon.

A világ egészen másként működik: vannak jók és rosszak. Nos aczél endre nem a jók csoportjába tartozik. Noha amúgy műveltnek elég művelt.

Számodra még egy plusz infó: azok mostani vezetőink, akiknek te hajlamos vagy minden bűnét elnézni: azok is a rosszak közé tartoznak. És nem azért, mert a Fidesz tagjai. Mert pl. van ott is rendes ember: pl. a Pokorni.

Amúgy nagyon rendben van, hogy aczélt letiltotta a NSZ. Ideje volna már nyugdíjba mennie.

Alick 2016.05.08. 15:33:41

Aczél Endre elvtárs feltételezéseket gyárt...?
Ja hát, ennyit a (mindent) szabad sajtóról és ezt alkotó médiagecik tömkelegéről...

pamut 2016.05.08. 15:53:35

Remélem valaki feljelenti rágalmazásért ezt a rohadék Aczélt....
És remélem soha semmilyen tv-be, újságba már nem hívják.

@vajdasagi: ne erőltesd, ő azért látja így mert csak ennyire képes. tényleg próbálkozik, de ez a maximum amit fel bír fogni.

mondj neki pár ugyanilyen példát onnan amikről azt hiszi az "ő oldala" (Bayer, G Fodor, stb), akkor talán felfog valamit, de inkább akkor sem.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.05.08. 15:54:33

Biza. Nem szép dolog.

Ugye "kurvaország" génselejtes fideszes férgei?
Ugye "el lehet menni" ország génselejtes agyhalott fideSS férgei?

Majd ha a saját oldalatok férgesét is mocsoknak tudjátok értékelni akkor lehet pampogni, addig a selejtes fideSSjobbikkdnp mocskoknak kuss a neve.

Ja, mondom ezt úgy, hogy a "köteles" beszédről pontosan ugyanez a véleményem, azt is ki lehetett használni, ki is használták.

Politika ilyen, ha csak az egyik oldal selejtjeit veszed észre akkor biza elég egyértelmű, hogy a fideSSjobbikkdnp egyik selejtes agyú férge vagy.

Afrika steht an der Elbe 2016.05.08. 16:20:48

Ne már. Most Aczél Endrét fikázzátok? Az agyamat elhajítom.

venszivar 2016.05.08. 16:21:49

aczél ,"iszik eleget"?!? kiss meg beállt harmadiknak!!! SZÁNALMAS, beteges s szemét ""ember"" !!!

micsoda? 2016.05.08. 16:50:02

@Afrika steht an der Elbe: Ezt kérdezném én is. Tovább kéne már lépni, mondjuk a migránsok témájára:)

2016.05.08. 16:56:50

jöhet kis-nek (sic!) a perújrafelvétel, lehetőleg biszku módra :)

Alick 2016.05.08. 17:47:21

"bevállalós fürdőző lányok"

Ilyen alapon Aczél Endre is lehetne bevállalós :)

www.youtube.com/watch?v=tdbt-sx5MDc

Hari Seldon 2 2016.05.08. 17:49:19

Legalább ezek után befoghatta volna. Ezzel csak azt sugallja magáról, hogy ő is részese volt pár ilyen "önkéntes" akciónak. És már "előre mentegeti" a helyzetet.

BéLóg 2016.05.08. 18:18:09

Acél Endrétől teljesen függetlenül:
Nekem EGYETLEN bajom van csak.
50, azaz ÖTVEN év alatt még a gyilkosság is elévül. Mi ez az iszonyat gyűlölet ENNYI ÉV után?
Az erőszak teljesen nyilvánvaló hogy keményen szankcionálandó BŰNCSELEKMÉNY ahogy a gyilkosság, rablás, és még ezer más, SÚLYOSABB (!) bűnök is.

Mindenki ENNYIRE jól tudja, mi történt TÉNYLEG? Mert tettes ugye még sosem mondott igazat, áldozat még sosem hazudott...
Ugye?

Egyszerűen nem hiszem el ennek a hörgő mobnak a megnyilvánulásait, hogy ez 2016-ban megtörténhet.

EGYSZER, tényleg EGYSZER történjen meg ezzel az akasszukfelmentalitású társasággal hogy rokonuk, testvérük, feleségük, férjük, gyerekük valami DURVA hibát elkövessen, mint TETTE azt Kiss László ötven évvel ezelőtt. Mondom TETTE Kiss László, vitán felül!
Gondolom teljesen jogosnak tartják majd ők is az életfogytig tartó megbélyegzést!

Nem értem ezt a világot, vagyis inkább nagyon is értem.

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 18:23:31

Ha már kommunikációról van szó: érdekes, mennyire másként interpretálta a mainstream libsi média Roman Polanski esetét

Ha valaki nem emlékezne: Polanski már meglett férfiként (tehát a fiatalkor nem lehet mentség) leitatott, benarkóztatott és megerőszakolt egy kiskorú lányt. Amikor ezért elővették, külföldre szökött, így mostanáig nem tudták az USA-ban ellene indított eljárást lezárni. Tehát Kiss Lászlóval szemben soha nem töltötte le a jogos büntetését

Amior az USA legfelsőbb ügyésze a kiadatását kérte Svájcból néhány évvel ezelőtt, rögtön felzendült a libsi média szerte a világon: micsoda dolog, már annyi sok év eltelt azóta, Polanski amúgy is olyan rendes ember (közénk tartozik), akit megviselt a holokauszt, most pedig még ilyen csip-csup ügyekkel is üldözni akarják, és így tovább blabla bla

Akkor most hogy is van ez? A szokásos libsi kettős mérce, semmi egyéb

Alick 2016.05.08. 18:54:02

@BéLóg: A végleteken túl azért megjegyezném, hogy láthatóan Kiss L. és társai az eltelt ötven év alatt sem kértek bocsánatot vagy fejezték ki sajnálkozásukat a történtek miatt.

bElannaTorres 2016.05.08. 18:57:46

én már akkor is megmondtam , hogy miért és mennyire szégyen amit műveltek azok akik kiálltak a kiss mellett.
Kissnek bocsánatot kellett volna kérnie, aztán lemondania. Az lett volna a legjobb önmagának is amit tehetett volna.
de hát magyarországon még az van , hogy hazudd el, aztán majd elcsitul. Ostobák tényleg. Értelme nem volt, nézheti kiss mi lett belőle.
A bértollnokokon kívül nagyjából senki nem hitte el, hogy nem történt erőszak, ők se csak ők azt kellett írják.

jelenleg nem a régi bűncselekmény a fő baj, hanem az , hogy ennyi év elteltével is inkább elhazudja, magát sajnáltatja, ahelyett hogy bocsánatot kért volna , megkéri a haverokat, hogy kezdjék el mosdatni áldozathibáztatással.

fú mennyire utálom , amúgy se szeretem volna ha ez kiderül róla, de az felháborító ahogy intézte a kis ....

nu pagagyí 2016.05.08. 19:31:14

Mivel úgy tűnik Kisséknek több ügye is volt, szerintem Aczél nem arról a hölgyről beszél, aki jelentkezett. A most megismert áldozatnak nem voltak befolyásosak szülei és nem is halt meg. Ő egy másik nőre emlékezhet.

2016.05.08. 19:31:14

@BéLóg:
Amíg nem került elő az áldozat, nagy mellénnyel hangoztatta, hogy koncepciós per volt, és ki akarják csinálni, meg a jobb és baloldali média próbálta rossz fényben feltüntetni az elhúnytnak vélt áldozatot.

Ezek után ne próbáljál itt moralizálva védeni egy olyan embert, aki nem hogy soha nem bánta meg, de nem is érti miért rossz, amit tett.

Parajpuding 2016.05.08. 19:34:13

Aczél ezzel a hitelességének búcsút mondott. Mindegy az ok, bár én a látható demenciájának tulajdonítom.

Gabor Ventilla 2016.05.08. 19:39:57

@BéLóg: Se az áldozatok, se az elkövetők igazmondásában nem szoktam megbízni, a TISZTELT BÍRÓSÁG igazság-keresésében meg még annyira sem.
Azt meg nem értem, HOGYAN MERTÉK AZ 50 ÉVES MOCSOKBAN MEGHEMPERGETNI A SZEREPLŐKET.

2016.05.08. 19:44:23

Több, mint 50 év elteltével szerintem a kutya nem tudja megállapítani, hogy kinek van ebben az ügyben igaza. Az is lehet, hogy megerőszakolták, az is, hogy nem. Jogerős ítélet ide vagy oda. A franc se tudja. De lehet jót rágódni rajta, meg politikát csinálni.

2016.05.08. 19:46:23

Aczél, Friderikusz gyönyörűen leamortizálták sok évnyi munkásságuk eredményét. Gyárfás már korábban megtette ő csak a pontot rakta fel az "i"-re. Csinálhatnak ezután bármit, maradnak Kiss hű csatlósai akik gusztustalan hazugságokkal mosdatták a szerecsent....hiába, fekete maradt, sőt tegnap óta feketébb lett.

Baaah 2016.05.08. 20:00:35

Én úgy hallottam AE nagyon szereti, ha leköpik a nyílt utcán, mondjuk egy szülőnek nem épp élmény, hogy a fiuk szeret, hogy is mondjam, aberráltnak lenni. Azt is beszélik, hogy ha pofán verik azt is élvezi, de csak ha lefogják közben tényleg hallottam, és ha nem lenne egy vén, hülye, kommunista szemétmaradvány, akkor már csak az ebben az ügyben tett megszólalásaiért is megérdemelné.

nu pagagyí 2016.05.08. 20:01:14

@SmittyB: Beletrafáltál. Valószínűleg Gyárfás lejáratása a cél. Kíváncsi vagyok melyik undorító fideszes figura fogja váltani a poszton. Ha a büntetéssel nincs letudva a bűn, akkor jó lenne, ha a kiflitolvaj Selmeczit eltakarítanék a közpénzek környékéről, nehogy megvédjen még valamit a nyugdíjpénzekhez hasonlóan.

Mercel 2016.05.08. 20:07:06

aczél endre krva kis betűkkel egy nulla. Az amit előadott visszataszító még annak fényében is, hogy tipikus "elvtars". Mikor kinek az elv társa..

Szívem szerint iszonyatosan szájba verném, de hát ugye már vénember - nem lenne fair.
Mindenesetre ha az apám, apósom volna a büdös életben nem állnék vele szóba.

Barkalot 2016.05.08. 20:13:54

@BéLóg:
Nem évül el. Egy nyugati országban mindegy hány éven után derül ki. Börtönt kapna egy 90 éves is ha évtizedekkel később derülne ki amit tett. Nincs elévülés nemi erőszaknál.

Hívő hitetlen 2016.05.08. 20:13:55

Valamelyik undoró fideszes figura akarja váltani az undorító Gyárfást a posztján. Azért támadták meg az undorító Kisst. Az undorító Aczél - aki szintén fideszes - meg a védelmére kelt. Mindent értek.

Barkalot 2016.05.08. 20:14:37

@nu pagagyí:

Gyárfás ma épp "felfelé bukott".

Csakegyvalaki 2016.05.08. 21:03:30

Nagy figyelemmel követtem az interjút. Hát mit mondjak? Nekem az interjú folyamán a riporter sokkal szomorúbbnak tűnt, mint Zsuzsanna - aki egyszer, amikor épp az erőszakról mesélt, mosolygott közben. Emiatt kezdek hajlani arra, hogy itt valami nem klappol.

Yoss 2016.05.08. 21:12:09

Döbbenet. Én eddig Aczél Endrét etalonnak tartottam. Ezután meg semmibe..

BéLóg 2016.05.08. 21:14:02

@Alick: LEHET. De ezt te vagy bárki BIZTOSAN tudja?

Montana13 2016.05.08. 21:18:12

@BéLóg: Csak annyit képzelj el, semmi mást, hogy hárman lefogják a kislányodat, befogják a száját és megerőszakolják!
Nos? Elévül??????

2016.05.08. 21:18:12

@Csakegyvalaki: Mosolygott? Hajoljál!
Úristen milyen együgyű hozzászólás!
@nu pagagyí: Szerintem az ügy kipattanás utáni reakciókat látva, irreleváns a cél. Gyárfás már csak egy mellékszereplő lett, és mint látjuk, sajnos eltávolíthatatlan.

BéLóg 2016.05.08. 21:19:49

@nagybalfasz: Nem moralizálok, már megbocsáss, csak arra gondolok, ha TE konkrétan elkövetsz egy durva hibát az életedben, HALÁLODIG jogos lesz a megbélyegzés, igaz?
Azonkívül, már megbocsáss, rohadt sok dolog SÁNTÍT nekem ebben az egész ügyben.

De ez is lényegtelen. HA ötven év sem elég arra, hogy valakiről eltávozzon a mocsok, akkor ez a világ szennyes.
Én ne jöjjön nekem senki azzal hogy "denemkértbocsánatot", mert SEMMIT nem kéne csinálnia ha NEM VETTÉK VOLNA ELŐ ötven évvel a dolgok után az esetet.
Szóval GENERÁLUNK egy legalábbis eléggé megkérdőjelezhető ügyet, aztán simán elkövetjük a karaktergyilkosságot.
Hát én EBBŐL nem kérek.

ISMÉT hangsúlyozom, abból az okból, hogy véletlenül vagy szándékosan BÁRKI elkövethet valamit. De akármit is követett el, X idő UTÁN ez már nem lehet téma.

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 21:22:12

Ha valaki tényleg kíváncsi Roman Polanski sztorijára, ami úgy saccra tízszer gusztustalanabb mint amiről ez a poszt szól, akkor itt lehet végigolvasni. A libsi média mégis alapjában ellentétesen írta meg, annak ellenére hogy

- Polanski egy 13 éves lányt erőszakolt, a 40-es éveiben járva

- Leitatta, előre bedrogoztatta

- megszökött a büntetés elől, csak rövid ideig volt vizsgálati fogságban

- utólag nyilvánvalóan lefizette a csajt meg az anyját, igaz hogy nem rongyos 100 forinttal mint amivel az úszók akarták annak idején

- Polanski máig elkerülte a büntetést, óriási jogi és erkölcsi támogatással a háta mögött (ha nem az USA-ról volna szó nyilván lefasisztáznák a kiadatását kezdeményező főügyészt)

Miért is?

en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_abuse_case

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 21:31:05

ho@SmittyB:
"Gyárfás már csak egy mellékszereplő lett, és mint látjuk, sajnos eltávolíthatatlan."

Jól összefoglaltad a lényeget

Ez az egész ügy arról szól, hogy szétverjenek egy sikeres hazai sportágat, amit aligha lehetne fenntartani befolyásos sportvezetőség nélkül. Kissék több mint fél évszázaddal ezelőtti, már annak idején felderített és büntetésvégrehajtásig eljutott, újságokban megírt ügye csak egy ürügy amivel hangulatot lehet kelteni

A cél itt a rombolás, ebben pedig Kiss csak egy mellékszereplő, meg az egykori áldozat is

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 21:33:10

@Yoss:
Ha te Aczélt etalonnak tartottad, akkor kár is vitatkozni bármiről

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 21:34:34

@Parajpuding:
"Aczél ezzel a hitelességének búcsút mondott. "

Látom ősbolsi társaságba keveredtem

user friendly 2016.05.08. 21:49:01

@BéLóg: "valami DURVA hibát elkövessen, mint TETTE azt Kiss László ötven évvel ezelőtt. "

ha anyáddal/feleségeddel/lányoddal teszi ezt valaki, akkor is csak durva hibának tartod? gyanítom, hogy akkor nem lennél ilyen megbocsátó.
és különben miért ne lehetne ez téma? a közvélemény nem tudott róla, hogy egy köztiszteletben álló edző, majd szövetségi kapitány milyen mocskos dolgot művelt 50 éve. ha a családodban bárkiről kiderül, hogy X éve megerőszakolt valakit, az nálatok nem lesz téma, nem fogtok beszélni róla, mert rég volt? ugyanmár.

lehet más a handa-banda 2016.05.08. 21:50:54

@Barkalot:
Látom nem vagy jogász, de legalább gondolkodjál, ehhez segítek egy kicsit

- Kiss László ügyében nem releváns elévülésről beszélni, mivel túl van a lezárt büntetőügyön. Az elévülés a vádemelés megindításával lezárul. A lezárt ügyet követően mentességet kap a büntetett előélet alól az elkövető egy bizonyos idő elteltével, ez történt az adott esetben

- Elévülési idő nélkül akár 20-30 évvel egy állítólagos eset után is elmehetne egy nő a rendőrségre, azzal hogy kérem engem egy férfi megerőszakolt, csak mostanáig nem értem rá feljelentést tenni. Na és ki volt az elkövető? Hát a férjem. És miért nem tett feljelentést azonnal? Mert akkor még nem házasodtunk össze

Vicces, nem?

egy lezárt büntetőügy Hogyha évtize

2016.05.08. 21:53:32

@BéLóg:
Ha nem érted, nem érted. Sajnos sok a hozzád hasonló erkölcsi hulla az országban...

BéLóg 2016.05.08. 22:00:08

@nagybalfasz: Anyád az biztos egy erkölcsi hulla, de ne zavarjon.
Ha valaki valamit nem ért az te vagy. Ötven év b+ az MINDENRE elég kellene hogy legyen. te vagy az erkölcsi hulla aki képes egy ilyen oszladozó eseten nyáladzni.
MIKÖZBEN azt sem tudjuk, a megszólaltatott áldozat igazat mond-e, vagypedig szimplán megszépíti az eseményeket, amelyre millió példa van akár 3-5 év távlatából is, nemhogy ötven! És SAJNÁLOM a nőt, jobb lett volna ha hallgat, mert ÖNMAGÁT tette most a támadások kereszttüzébe.
UTÁLATOS amit Kiss László tett, ezen senki nem vitatkozik, de az még undorítóbb amit ebből kihoztak.
EZT vagy megérted, vagy nem. nem tudok rajtad jobban segíteni.

McKinney 2016.05.08. 22:00:43

írja már meg, ha tudja valaki, hogy mi a jóédes apjafaszáért tesz ez a szivacsosan agysorvadt, vénkori nosztalgia-kéjrohamokban szenvedő kiszáradt majomszardarab minden fb. posztja végére egy pluszt? néha kettőt.

BéLóg 2016.05.08. 22:03:48

@user friendly: OK barátom, legyünk mi is demagógok:

HA ezt a dolgot a fiad, a közvetlen hozzátartozód vagy lépp a feleséged követi el, gondolom minimum kinyírod őket?

Azért nem téma, mert ötven év az ötven év.

ÉN pedig válaszolok neked, de kérlek, TE IS válaszolj.
Szóval ha ez az én gyerekemmel, feleségemmel történik, akkor az illető biztos hogy úgy megy majd börtönbe, hogy beléphet a szopránt éneklők kórusába.
De semmiképpen nem ötven év múlva esnék neki a miskárolókéssel.
Nos, TE mit csinálsz HA véletlenül a gyereked kerül ILYEN helyzetbe?

dr. mesterséges színezék 2016.05.08. 22:05:57

@Afrika steht an der Elbe: "Ne már. Most Aczél Endrét fikázzátok? Az agyamat elhajítom. "

Elhiszem, hogy képtelen vagy ilyesmit felfogni.
Nincs nap, hogy ki ne derülni, hogy ilyesmibe belepusztulnának egyesek.

Alick 2016.05.08. 22:21:57

@BéLóg: Persze semmi sem biztos, amit nem személyesen látunk... viszont bocsánatkérésről egyik oldalon sem esett szó, Aczél elvtárs pedig nekiállt feltételezéseket gyártani, ahelyett hogy hallgatott vagy legalábbis konkrétan informálódott volna. Ezért szoktam ignorálni a "véleményformáló" médiagecik közleményeit...

Alick 2016.05.08. 22:25:30

@lehet más a handa-banda: Na de hogy is volt az Elit alakulat végén?
"-Sober százados!
- Winters őrnagy?
- A rangnak tisztelgünk, nem az embernek..."

K.L. eredményeinek lehet tisztelegni, de az embernek nem...

user friendly 2016.05.08. 22:26:16

@BéLóg: nem tudok róla, hogy bárki bántotta volna Kisst. a társadalom nagyobb része erkölcsileg elítéli, szégyenletesnek találja amit tett és ennek hangot is ad. azért most, mert előbb nem tudták, hogy mit csinált. ennyi a történet.

kérdésedre válaszolva, hirtelen felindulásból nem valószínű, hogy türtőztetni tudnám magam, ha a szemem elé kerülne egy rohadék, aki erőszakot tett valamelyik családtagomon, de 50 év elteltével sem bagatellizálnám a tettét botlásnak. de ez indifferens, mivel Kisst sem akarja már senki bántani vagy jogilag felelősségre vonni. a társadalom többségének a tiszteletét viszont bukta, teljes joggal.
de ez sem lényeges itt, mert a poszt Aczél Endre legalja kommunikációjáról szól, amiben Kiss csak közvetetten szerepel most.

Terzed 2016.05.08. 22:30:00

@BéLóg:

Mitől távozott volna el Kiss Lászlóról a mocsok? Mit tett ő azért, hogy helyrehozza a történteket? Még csak bocsánatot se kért, sőt még most is igazi gerinctelen féregként viselkedve mosakszik, sőt az áldozatot mocskolja, ahelyett, hogy kiállna és felelősséget vállalna a tetteiért. Na ezért nem fog ez elévülni soha!

A büntetőjogi elévülésnek semmi köze az erkölcsi elévüléshez. Igen, büntetőjogilag elévülhet egy gyilkosság is, de a halott attól még nem támad fel, az árva gyerek nem kapja vissza a szüleit, mint ahogy egy megerőszakolt nő emlékezetéből se törlődnek ki soha a vele történtek.

Tisztázzunk még egy dolgot! A nemi erőszak nem egy hiba, hanem az egyik legaljasabb, leggusztustalnabb bűncselekmény amit csak egy ember el tud követni. Ennél lejjebb már csak a gyilkosság van. Aki pedig ilyen cselekedetre képes, az egy utolsó mocsok féreg és ezen semmit nem változtat az a tény, hogy 1,5 évet ült érte, se pedig az, hogy hány éve tette meg. Tisztességes ember ilyet nem csinál, soha semmikor, semmilyen körülmények között, aki pedig igen, az egy utolsó genetikai hulladék, egy mocsadék, undorító féreg, egy selejt, akinek meg se kellett volna születnie.

Az egyetlen mód, ahogy Kiss valamennyire javíthatott volna a helyzetén, ha nyíltan vállalta volna a felelősséget azért amit tett, kiállt volna ország-világ elé, elmondja, hogy mennyire sajnálja és mennyire szégyelli a bűnét és bocsánatot kér az áldozattól, majd azonnal lemond minden tisztségéről, visszaadja az összes kitüntetését és visszavonul a közélettől. Illetve bocsánatot kér az áldozatoktól, mert nem elhanyagolható tény, hogy nem ez volt az egyetlen erőszakolós ügye, csak a többiből sikerült kimosakodnia magát. Persze ahhoz, hogy így járjon el, gerinc is kellett volna, ami Kiss Lászlónak nyilvánvalóan nincs.

BéLóg 2016.05.08. 22:31:56

@user friendly: Egy fokkal jobb.
Acél Endréhez én nem szólok hozzá, minek?

A kérdésemre nem válaszoltál. Nem azt kérdeztem amit te tőle, hogy én mit tennék ha a LÁNYOMMAL...
Azt kérdeztem, TE mit tennél ha a FIAD, családtagod botlana meg és követne el valamiért ilyen szörnyűséget.
Erre reagálnál, légyszíves!
Szóval a valami szörnyű okból a családod tagja lenne a kisslászló...

BéLóg 2016.05.08. 22:36:30

@Terzed: Na ezért nem fogunk egyet érteni. mert az a társadalom ahol az ilyen cselekedet ötven év múlva is akasztófát ér akár erkölcsileg is, az egy szar társadalom. Ezzel NEM kisst mentegetem, hanem a bosszúszomjas mobot kritizálom. Akik közt sajnos te is ott vagy.
Simán kinyírnád ha lenne egy géppisztoly nálad és szembejönne és még fel is mentenéd magad.
Gondolom ha a te gyereked tenne valamiért egy ilyen égbekiáltó bűntettet, másnap benne lennél az újságokba az Ehrenmorddal, mert nyilván nem fogod tudni elviselni, igaz?

Szóval akkor neked is megy a kérdés, MIT TENNÉL ha a közvetlen családban történne ilyes súlyos eset?

Terzed 2016.05.08. 22:36:51

@BéLóg: Ki esett neki Kissnek a "miskárolókéssel"? Meggörbült akár csak egy haja szála is?

Kiss többedmagával fizikailag súlyosan bántalmazott egy védtelen nőt, őt viszont fizikailag senki sem bántotta és nem is akarja bántani.

Az viszont igenis kijár neki, amit a közvéleménytől kap. Örüljön neki, hogy eddig megúszta és élhetett mint marci hevesen, holott egy normális társadalomban maximum aktákat tologathatott volna valami pincében, nem pedig kitüntetésekkel teleaggatott nemzeti hősként tengette volna a napjait.

Az élet most egyenlít vele szemben, és nem árt, ha ez másoknak is intő jel a jövőre nezéve.

december6 2016.05.08. 22:38:02

Megkapta a büntetését. Leült valamennyit belőle. Eddig oké. Bárki másnál is oké. De hogy egy ilyen bűncselekmény után egyáltalán lehetőséget kaphatott arra, hogy továbbra is fiatalokkal foglalkozzon, az óriási hiba volt. Felháborító, hogy ilyen múlttal egyáltalán lehetősége volt ekkora karriert csinálni. Semmiképpen nem ellensúlyozza az edzői teljesítménye a bűnét.
Sajnos lehetőséget kapott arra, hogy mintha mi sem történt volna, folytassa úszói pályafutását, majd edző lehetett. Az, hogy ez a ügy fel-felbukkan a múltjából, számítania kellett. A börtön nem tette meg nem történtté. Az a legrondább, hogy tagadja, az áldozatot hibáztatja és általában véve undorítóan viselkedik. Ezzel vívja ki az ellenszenvet.
Aki most védi, az ezt az arrogáns, mocskolódó, lelkiismeretlen embert védi, aki nemképes felvállalni a tettét. Aki az 50 évvel ezelőtti fiatalembert védi, az még undorítóbb.

BiG74 Bodri 2016.05.08. 22:39:39

@BéLóg:
Bocs, de most te mit is lógsz ezen az ötven éven?
Valakik elővették ezt kisst 50 év után. Kikerült a nagyérdemű elé, adott volt, hogy az edzőbá megtegye a bocsánatkérését, oszt kussoljon. De nem, néhányad magával aljas karaktergyilokba kezdtek, de a fagyi visszanyalt. A normális emberek felháborodtak és véleményeztek, te meg őket basztatod az 50 évvel, nem azokat akik elővették az ügyet.

Terzed 2016.05.08. 22:39:39

@BéLóg: Mit csúsztatsz folyamatosan?! Ki a fasz beszélt akasztófáról? Idézd már be, hol és ki kért Kissnek akasztófát? Hol írtam olyat, hogy kinyírnám, idézd be szó szerint ezt a mondatot, vagy pedig kérj bocsánatot!

Te vagy az aki egy nemi erőszakolót mentegetsz, miközben az imádott nemi erőszakolódat az ég világon senki nem akarja bántatni. Vedd már észre magad ember!

Kelly és a szexi dög 2016.05.08. 22:45:09

Szerencsére ő is már csak kommentelgethet...

Terzed 2016.05.08. 22:46:16

@BéLóg: Hogy a kérdésedre is válaszoljak, ha a családomban követne el valaki ilyesmit, soha a büdös életben többé szóba nem állnék vele, tök mindegy, hogy milyen ágú/fokú hozzátartozóm lenne, onnantól meghalna számomra.

Vannak bűnök és vannka BŰNÖK. Amiről itt beszélünk az BŰN, akkora betűkkel ami ki se férne ide. Ezt nem lehet megbocsátani soha, senkinek, akárhány év telik el és akárkim az illető.

Ha te ezt bocsánatos bűnnek tartod, akkor a te értékrendeddel igen komoly bajok vannak.

user friendly 2016.05.08. 22:51:03

@BéLóg: ha az apámról derülne ki, hogy 50 évvel ezelőtt megerőszakolt valakit, ugyanúgy elveszítené minden tiszteletemet, ahogy Kiss. bántani nyilván nem bántanám, ahogy Kisst sem, de erkölcsileg ugyanúgy elítélném. 50 év után is igen. nem azt mondanám, hogy szegény fater, hát megbotlott. bazmeg, nem egy bocicsoki lopásról van szó! felfogod te egyáltalán, hogy egy ilyen bűncselekmény az áldozatot egy életre tönkre tudja tenni?

Terzed 2016.05.08. 22:56:18

@BéLóg: Na látom, el is iszkoltál. Jellemző, egy Fideszestől nem is várhat mást az ember...

2016.05.08. 23:10:16

@BéLóg:
Még mindig nem arról van szó, hogy mit tett 50 éve, hanem arról hogy ő maga és a hozzád hasonló gumigerincűek hogyan állnak hozzá, akkor és most is. Még van pofád azokat fikázni, akik szóvá
merik ezt tenni. Valószínűleg persze nem rosszindulatból teszed, hanem egyszerűen te sem érted, ahogy Kiss László sem értette és nem érti.

2016.05.08. 23:13:03

@BéLóg:
Te szardarab. Tehát ha megölöm a kurva anyádat, majd 50 év műlva sikeres karriert futok be ismert emberként, akkor ha valaki szóvá teszi, rendben van, ha döngetem a mellem, hogy alaptalan támadások érnek, miközben anyádról azt terjesztik, hogy ö akarta?

Bona Fides 2016.05.08. 23:17:31

Azért nem kicsit ciki, hogy a balliberális megmondóember milyen szépen kiesett a szerepéből egy kis bebaszcsizás után...
A Népszabó büszke lehet exmunkatársára.
F É R E G !

Bona Fides 2016.05.08. 23:22:49

@user friendly: Sajnos vannak alsóbbrendű emberpéldányok a fajon belül, akik nem fogják fel. Ez van.

2016.05.08. 23:25:16

@BéLóg: Az azért ne kerülje el a figyelmedet, hogy nem egy eset volt. Így azért nyilvván más az elévülés is, igaz? Hisz nem mindegyikért ült....
Mondjuk társtettesként, folytatólagosan elkövetve....durva.
Egyébként nem jogi, hanem erkölcsi értelemben nem évül el...ezt egyébként Kiss is így érezhette, hisz megpróbált addig hazudozbi, amíg a szemébe nem mondták. Kicsit ráégett az egész....

Yoss 2016.05.08. 23:28:49

@lehet más a handa-banda: Egy pillanatra sem jutott eszembe, hogy vitatkozzak veled - vagy mással - bármiről. Elmondtam a véleményem, aztán tégy vele, amit akarsz. A kommentek mennek: ->/dev/null

Bona Fides 2016.05.08. 23:29:01

@Terzed: Ha Kiss képes lenne ilyen felelősségvállalásra, akkor el sem követte volna ezt a mocskos cselekményt.

2016.05.08. 23:29:28

@BéLóg: Figyelj, egy migráns megerőszakolt egy lányt Bécsben....gondolod, hogy miután leülte a büntetését, be kéne fogadni Magyarországnak? Gondolj bele, milyen remekül megbeszélhetnék a világ dolgait Kissel. Nomeg veled???

2016.05.08. 23:32:03

@BéLóg: Szóval a valami szörnyű okból a családod tagja lenne a kisslászló..."
Ez jó kérdés...te, gondolom, felemelt fejjel vonulnál az utcán, igen, az én rokonom, de leülte!!!

heptakontanonaéder 2016.05.08. 23:44:35

@BéLóg:
Háppersze! Ez volt akkor (1963-ban) a frissen érettségizett lányokra a legjellemzőbb, hogy az akkor először látott 3 úszóval azonnal kiköveteli a gruppent!

(iszol te rendesen?)

dr. mesterséges színezék 2016.05.08. 23:47:30

@Bona Fides: Pár éve, amikor Stohlnak nézett ki végre a sitt, Bodrogi védte úgy, hogy a Stohlnak nem használt, de Bodroginak ártott.
Valószínűleg Gyula bá simán rávágná (és ezzel nincs egyedül) bármikor egy többszörös piás vezetőre, hogy "sittre vele". Stohlt viszont ismerte, ezért belement egy olyan játszmába, aminek nem volt értelme - bármilyen elveket is vall EGYÉBKÉNT.

Ugyanezt tette itt Aczél is, "csak" mocskos módon.
Demcsák óta tudjuk, hogy nincs az az ideológia, amit próbára ne tudna tenni egy játszótéri séta. És ez így van jól. Látni köll mindenkinek, hogy akitől nap nap után az észt várja, pont ugyanolyan esendő és halandó barom, mint önmaga. Hátha elkezdi használni a saját agyát (is).

Labdába Rúg 2016.05.09. 00:03:05

@Bona Fides: A Népszabó nem volt büszke rá, épp ezért ki is baszták a picsába azonnal.

Ezzel szemben a Kissnek csontig benyaló Bayer Zsolt nevű Fidesznyik médiacsicska viszont továbbra is a Fidesz birodalom maximális támogatását élvezi és szó nincs róla, hogy kibasznák a Széles Hírlaptól.

Sőt, tovább megyek, Kiss már rég sehol se lenne, ha Orbán Viktor személyesen nem könyörög neki, hogy maradjon úszókapitány, holott kétség sem fér hozzá, hogy tudott a múltjáról!

Na így ballibezzél kispofám!

Lms Fkt (törölt) 2016.05.09. 00:13:21

Aczél elvtárs inkább arról beszélhetne, hogy a hajdani erőszakolók és kisslaci idő előtti kiengedése történt a pártállami sportmaffia közbenjárására, nem pedig a rendőrségi, bírósági eljárás...továbbá azt is tudnia illene, hogy nem csak egy "kefélni szerető" nőbe, de még egy hivatásos qrvába sem teheti bele a farkát, ha a nő épp nem akarja, csakhogy ilyen esetben nyilván annak stricijével gyűlne meg a baja...

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 00:19:46

@Labdába Rúg: Legalább 2010. óta bizonyíték van rá, hogy a hazai úgynevezett bal- és jobboldali tábor abban tér el leginkább, hogy az utóbbiak szagérzékelése valamilyen mutáció folytán megszűnt.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 00:25:24

@Labdába Rúg:
Örülök hogy végre eljutottál a lényeghez: azt a nőt igazából Orbán erőszakolta meg. Csak az elvakult fideszbirkák állítják, hogy még meg sem született, amikor zajlottak az események. Hiszen mindenről ami rossz Orbán tehet, már az Évát is ő erőszakolta meg az Édenkertben. Lehet hogy nem így van a Bibliában, de csak mert a Semjénzsóti meghamisította

átlátó 2016.05.09. 00:25:26

Ez az Aczél nem lehet irigy a pinára. Tán még moslékolna is.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 00:28:04

@Bona Fides:
Aczél már nem a régi, már azt se tudja, melyik feneket mikor kell nyalni, hát most félrenyalintott, ennyi a történet

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 00:29:53

@lehet más a handa-banda: Romlik a szemem. Én csak annyit láttam, hogy a kartács azt írta, hogy a mélyrepülő Aczélt a kibaszták a mélyrepülő Bayert meg nem.

BiG74 Bodri 2016.05.09. 00:32:35

@lehet más a handa-banda:
Hát azért ez gyatrára sikerült, vagy karakterre fizetnek?

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 00:55:24

@dr. mesterseges szinezek:
Ha Aczélt csak egy kis mélyrepülés miatt basznák ki, akkor ezt már 30 éve meg lehetett volna tenni. De most elhajlott az iránytól, nem jól érzékelte mi a direktíva, és utolérte az elhajlók legenyhébb büntetése

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 01:01:45

@dr. mesterseges szinezek:
Azért gondolom te is látod milyen különbség van egy több mint fél évszázada a szabadságvesztés kitöltésével lezárult ügy és a Stohlandris nevű médiaceleb által frissiben elkövetett, még folyamatban lévő büntetőügy között?

Mert az előbbinél már csak arról lehet szó, ki hogyan dolgozza fel a saját mega szempontjából a történteket - ami tehát alapjában magánügy - míg az utóbbinál aktív bűnpártolásról, ami a jogos büntetés megúszását célozza, ez pedig már közügy

SziPistia 2016.05.09. 01:11:05

@lehet más a handa-banda: Hiába jössz itt a 30 éveddel, mert Aczélt legalább most kirúgták, Bayert viszont ugyanazért meg se dorgálták. Ezt a büdös kurva életben te ki nem magyarázod.

De nem rúgták ki Lázár János sem, holott ő azzal védte Kisst, hogy "10 olimpiai aranyérem van a mérleg másik serpenyőjében.", mintha ez bármennyiben is csökkentené az áldozat sérelmeit.

És igen, ott van még a gazdád, a felcsúti hízó is, akiről Kiss az alábbiakat mondta
"Még aznap este, a David Cameron angol kormányfővel folytatott tárgyalásai után telefonon felhívott Orbán Viktor miniszterelnök. Kérte, gondoljam át a döntésemet, hiszen az úszóknak szükségük van rám."

Szóval ballibezhetsz te ezer ügyben nyugodtan, de ebben az ügyben inkább mélyen kussoljál, mert Kiss László bizony a ti emberetek és a gazdádtól kezdve az utolsó káderig a teljes Fidesz platform be is állt mögé. Egy csoportos nemi erőszakoló mögé!

Ezek a tények, amit előadsz az meg a handa-banda.

SziPistia 2016.05.09. 01:19:39

@lehet más a handa-banda:

A tények makacs dolgok.

Tény, hogy Kiss erőszakolási ügyéről Orbán Viktor tudott.
Tény, hogy Orbán Viktor mindennek tudatában marasztalta Kisst, amikor még a Hosszú Katinta ügyben magától akart lemondani.
Tény, hogy a Kiss László mellett vállalhatatlan formában kiálló Fideszes kádereket egy enyhe ejnye-bejnye se érte a pártvezetés részéről.

Mindebből pedig egyenesen következik, hogy a Fidesz vezetése számára a nemi erőszak elfogadható, amennyiben az elkövető a "mi kutyánk kölyke", vagyis Fideszes.

Próbálhatod ezt még magyarázgatni, de csak magadat ásod vele egyre mélyebbre. Ha számodra se elfogadható a nemi ersőzak az dícséretes, ezen a téren egy véleményen vagyunk, de ha nem veszed észre, hogy az általad favorizált párt és főleg annak vezetése a legminimálisabban se ítélte el Kisst és a tetteit, akkor nem csak vak vagy, de hülye is.

SziPistia 2016.05.09. 01:24:10

Álljon itt azért Orbán Viktor kedvenc újságórjának, Bayer Zsoltnak a véleménycikke a témában:
magyarhirlap.hu/cikk/51903/Gyalazat

Bayer Zsolt továbbra is Széles "energicella" Gábor féle Magyar Hírlap főmunkatársa, azóta se kért bocsánatot, nem kapott fegyelmit, nem rúgták ki. Ez a Fidesz értelmezése a nemzeti-keresztény erkölcsről, nemi erőszak kérdésben.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 01:26:15

@lehet más a handa-banda: A Háttérhatalom elérte, hogy Aczél az elképzelhető legtahóbb módon védje a cimbit (miután azt is elérte, hogy Kiss hantázzon össze-vissza mindent, beleértve az áldozatának a halálát, ami már a keresztyén erkölcsnek olyan magassága, hogy innen a büdös liberális hétköznapokból nem is látszik). Aztán meg kitette a szűrét. Cúna, cúna Háttérhatalom.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 01:29:33

@lehet más a handa-banda: "Mert az előbbinél már csak arról lehet szó, ki hogyan dolgozza fel a saját mega szempontjából a történteket - ami tehát alapjában magánügy "

Hogyne. Csak az a szemét, magakellető, frissen érettségizett, kefélni szerető csaj nem volt hajlandó azóta elhalálozni, hogy vegtiszta magánügy lehessen.
(Hogy aztán esetleg halottról hazudozunk, az már végképp belefér.)

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 01:51:57

@SziPistia:
Akkor még egyszer, hátha eljut az agyadig: ez a történet nem Kiss Lászlónak még valamikor fél évszázada a komcsi érában elkövetett bűnéről szól, hiszen erről eddig is tudott mindenki akit érdekelt. Hanem az Úszószövetség megfúrásáról, ami attól aktuális, hogy sok zsét kapnak az államtól

No és nem mellesleg mindenki megpróbálja sütögetni a pecsenyéjét, az egyébként reménytelenül vert helyzetben lévő ballibbek meg legfőként. Valahogy belekeverni Gyárfást - aki amúgy szintén a kommer istállóból való, de időközben lepaktált a jelenlegi hatalommal - meg persze Orbánt, aki úgy kerül a történetbe, mint Pilátus a Credóba

Sötét sztori amiből annak idején Kisskivette a részét, de legalább ilyen mocskos ahogy próbálják felhasználni ezt a mostani célok érdekében. Csupán ízlés kérdése: a friss hányást, vagy az 55 évvel ezelőttit akarod kóstolgatni? Úgy látom neked a friss hányás a fincsi. Hát csak eszegessed, váljék egészségedre!

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 01:58:12

@dr. mesterseges szinezek:
mondd már meg nekem azt az egyet, hogy mitől lett most aktuálisabb az ügy, mint 30 vagy 10 évvel ezelőtt? És hogyan reagáltál rá akkoriban?

Ja sehogy? Mindig jobb oda kakilni ahová már sokan kakiltak előtte

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 02:10:03

@lehet más a handa-banda: Elhiszem neked, hogy te tudtál róla, hiszen beleírta az önéletrajzába, de én nem.
Mindazonáltal bízom abban, hogy egyik úszó sem lesz attól lassabb, hogy Kissről most már én is tudom, hogy egy szmétláda, elvégre nekik eleve úgy mutatkozott be, hogy "hajdan szerettem csoportosan erőszakolni, remélem jó csapat leszünk".

SziPista 2016.05.09. 02:37:26

@lehet más a handa-banda: Egyre mélyebbre süllyedsz a mocsokba, de sebaj.

Szóval úgy tűnik tévedtem és te is beálltál a sorba, azon Fideszesek közé, akik számára a nemi erőszak elfogadható. Kár.

Nos szerencsére én nem vagyok olyan vén, hogy 55 éve egyáltalán csak éltem volna, így elég nehezen mondthattam volna akkor bármit is erről az ügyről, továbbá veled és Orbán Viktorral ellentétben, ugyanakkor az ország lakosságának 99%-hoz hasonlóan eleve csak most szereztem tudomást Kiss tettéről, ennél fogva csak most tudom megítélni és megítélésem szerint aki ilyesmit elkövett akár száz éve is, az nem ember, hanem egy fos. Aki pedig egy fost áll neki védeni, az ugyanúgy fos, legyen szó Aczél Endréről, Friderikusz Sándorról, Bayer Zsoltról vagy Orbán Viktorról.

Orbán Viktor egyébként nem úgy kerül az ügybe "mint Pilátus a Credóba", hanem úgy mint Magyarország Miniszterelnöke, aki tudott arról, hogy Kiss László brutális nemi erőszak elkövetője volt és ennek ellenére nemhogy lemondásra nem szólította fel, de amikor magától lemondott még maradásra bírta, ezzel pedig Orbán Viktor személyesen legitimizálta Kiss Lászlóék tettét. Ha Orbán Viktorba szorult volna egy csipetnyi kis erkölcsösség, akkor legalább ügy kirobbanása után látványosan kiállt volna Kiss mögül, de ezt nem tette és tétlenül nézte azt is, ahogy a Fideszes falka továbra is bevédi Kisst, ennél fogva igen, pont olyan mintha Orbán Viktor maga erőszakolta volna meg az áldozatot, hisz Miniszterelnökként egy erőszakolót legitimizál, cinkosok közt pedig ugyebár bűnös aki néma.

Nem tudom milyen célok érdekében történő felhasználásra gondolsz a jelenlegi ügybe, de semmiféle célokra nem lehetne ellenetek használni az ügyet, ha ti nem álltok be teljes mellszélességgel egy csoportos nemi erőszak burtális és aljas elkövetője mögé. Ha a Magyar Hírlap ugyanúgy kibassza Bayert, ahogy a Népszabi kibaszta Aczélt, ha Lázár nem kezd olimpiai aranyakról magyarázni, ha Orbán nem tapsolja vissza, akkor Kissnek semmi köze nem lenne hozzátok. Ezt az ügyet ti tettétek a magatokévá, ti éreztétek fontosnak, hogy egy nemi erőszakoló pártjára álljatok. De hát végülis mit várhatunk tőletek, amikor a katolikus egyház is bevédte a pedofil papokat, majd pont a Fidesz fog az út szélén hagyni egy erőszakolót?

Gyárfás melletti kiállásod egyébként már kifejezetten röhejes, nemrég még nagyban Pártkeltéztetek, de így, hogy Gyárfás igazodott a rezsimhez, máris védelmezendő barát lett belőle. Csodálom, hogy ennyi agymosás után még tudod követni, hogy mikor kit kell támadnod és kit kell bevédened.

2016.05.09. 03:38:33

@röf: Magyarországon nincs ti kutyátok kölke meg mi kutyánk kölke. Ez nagyon szépen látható Gyárfás mennybemeneteléből. Állítólag ő is a másik oldalnál volt beépülve, de most Orbán rendszerében úszott meg egy olyan botrányt, amiből nem tudott volna kijönni, ha nem lenne igaz a pletyka: a két oldal egy és ugyanaz.

Retingen 2016.05.09. 03:55:35

@lehet más a handa-banda:

"mondd már meg nekem azt az egyet, hogy mitől lett most aktuálisabb az ügy, mint 30 vagy 10 évvel ezelőtt?"

Attól, hogy most került elő. Sportvezetők, sportolók, vezető politikusok eddig is tudtak róla, a magyarok nagyrésze viszont nem.

A szégyen ebben az egészben, hogy Kiss eddig megúszhatta, hogy eddig senki nem foglalkozott ezzel, titokban tartották, abban bízva, hogy örökre a feledés homályába vész és Kiss tényleg megússza másfél évvel azt a tettet, amiért évtizedes büntetéseket szoktak kiszabni normál esetben. Ez azoknak a szégyene akik tudtak róla, de nem tettek, nem szóltak semmit.

Nem azok hoznak szégyent az úszósportra, akik most támadják, azok hoztak szégyent az úszósporta, akik eddig félrenéztek! Mindazok a sportolók, sportvezetők, politikusok és bárkik akik tudtak erről, akik ismerték Kiss múltját és meghagyták a pozíciójában, ünnepelték, kiálltak mellette. Kiss ügye ugyanúgy az ő szégyenük, mint ahogy azoké is, akik még most is őt védik és azt taranák ideálisnak, ha az egész ügy elő se került volna és Kiss boldogan élhetett volna, anélkül, hogy valaha is igazán megbűnhődött volna azért amit elkövetett. Itt rád is gondolok, te is szégyellheted magad minden egyes kommentért és biztos vagyok benne, hogy el fog jönni a napja amikor szégyellni is fogod magad!

tomfree 2016.05.09. 06:16:49

@Retingen: meguszta masfel evvel azt amire normal esetben evtizedes bortont szoktak kiszabni? Max az USA-ban. Nem emlekszem itthon csoportos nemi eroszakert kiszabott evtizedes bortonbuntetesre. Ha jol emlekszem nemi eroszak buntetesi tetele 4-8 ev amit modosithat a csoportos elkovetes felfele illetve ha visszaeso/buntetett eloeletu valaki. Mivel buntetlen eloeletu volt itt az utobbi nem kerulhetett szutobbAlapesetben kap 6 evet tenylegesen amibol leul 3-4 evet rendes magaviselettel. Szo nincs evtizedekrol.

nu pagagyí 2016.05.09. 06:20:16

Most, hogy szívlapáttal lopják szét az országot, baromira érdekes egy ezelőtt 55 évvel történt eset, amelyért egyébként megbűnhődött az elkövető. Paranoiás ez az ország. Koncentráljunk inkább azokra, akik még mindig szabadlábon vannak.

2016.05.09. 06:50:21

Szánalmas ez a aczéli mocskolódás. kiss és 2 társa , egy bűnöző, egy mocsok patkányok voltak és maradnak is. Mint ahogyan aczél is az marad. Egy gerinctelen egy hazug, buta patkány.

aczél ! Majd ha a feleséged, lányod , netán unokád kerül ilyen helyzetbe hogy 3 aljas tahó, söpredék lefogja és megerőszakolja valamelyiküket, akkor is ezt fogod ugatni ?
Hülye alkoholista, előbb gondolkozz, ha kijózanodtál , utána ugass !

Ja és még egy mondat. Ha a hölgy helyébe lennék, akkor leperelném az egész hazug, mocsok tahó társaság gatyáját is.

Mert a hir az szent, a vélemény az szabad. De hazugságot, kitalálni, gyártani, valódi hírként leirni, az nem hiba, hanem ujságírónál bűn ! Szégyenteljes és megbocsáthatatlan, mint az amit kiss és 2 társa is elkövetett. És ez volt a nemzet példaképe ? Vajon hogy fogják hivni a róla elnevezett uszodát ? Netán kiss lászló városi "b@szoda " ?

Én szurkolok a hölgynek, hogy ha elindult, ha felvállalta az arcát, akkor most már vigye végig, amit elkezdett.

Önmagáért, a családjáért, a becsületéért és az igazságért !

Nzoltan 2016.05.09. 08:10:07

@jános515: Ja és még egy mondat. Ha a hölgy helyébe lennék, akkor leperelném az egész hazug, mocsok tahó társaság gatyáját is.

Nem tudja. érvényas ítélet született az ügyben.

DocBulywood 2016.05.09. 08:11:39

"Egy szülőnek nem épp élmény, hogy a lányuk szeret, hogy is mondjam, kefélni."

Nem hát! Legyen ugyan olyan besavanyodott,, a szextől undorodó mísz pitscha, mint az anyja volt. Életében egyszer sem élvezett semmit, pláne nem a szexet. A plusz lyuk is csak azért van rajta, h hugyozzon.

kvadrillio 2016.05.09. 08:19:03

ez valami olyasmi lehet, mint az "áldozatkész rajongók szindróma", amely minden kiemelkedően ismert ember környezetében megnyilvánul az ismert emberrel szemben. Legyen az színész, sportoló vagy zenész...Ezeket az embereket rajongók serege veszi körbe, kísérik őket bárhová és igen, képesek őket, igényeiket a legmesszemenőbben kiszolgálni..., szexuálisan is !

kvadrillio 2016.05.09. 08:23:01

...avagy....az ilyen rajongók ott lebzselnek az ismert emberek közelében, (máshol is lehetnének, de máshol nem szeretnek annyira lenni ! :), szinte levakarhatatlanul rajonganak, amit persze ezek az ismert emberek ki is használnak ! MINDENHOL A VILÁGON !

kvadrillio 2016.05.09. 08:26:19

...MERT ZSUZSIKA NÉNI AKKOR, OTT, ABBAN AZ IDŐBEN MOZIBA IS MEHETETT VOLNA, DE NEM MENT, INKÁBB AZ ÚSZÓK KÖZELÉBEN SERTE-PERTÉLT...:)

elemes 2016.05.09. 08:33:59

Aczél Endre szobrát lehet megformázni arról a mondatról, amiben kiemeli, hogy a Kiss Lászlónak kegyelmet adó Elnöki tanácsnak maga Kádár János is tagja volt.

Ettől leesett az állam -- egyszerűen képtelenségnek tartottam (eddig), hogy látszólag értelmiségi figurákban ilyen mélyen gyökerezzen a Kádár iránti rajongás, csaknem harminc évvel a bukása után is hivatkozási alap legyen egykori kortársai számára.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.05.09. 08:34:49

Érdekes a történet.

Azért tegyük hozzá, a most habzó széles szájjal hisztériázók (oldalfüggetlen, tök mindegy, hogy Kiss-t vagy a nőt tartják rossznak) úgy 100-150 évvel ezelőtt még lazán hozzáadták volna a 10-12 éves lányukat egy 20-30-40 évvel idősebb kérőhöz, mindezt a papság asszisztálásával és egy jót vedelve a véres lepedő bemutatása után.
Az álprüdéria korunk jellemzője, és amíg a megítélés szerint a mai nap is faszagyerek az aki végigkurja a falut, és ordas ribanc az aki lefekszik minden férfival addig felesleges ötven éves dolgokon rugózni.
Ez az ügy mai belpolitika, a felmelegített téma csak a melléírható szavak gyűjteménye, a tartalma és a tett lényegtelen és a fideSSjobbikkdnp selejtjei semmivel sem különböznek a régmúlt selejtes egyedeitől.

elemes 2016.05.09. 08:35:47

a legfőbb médiageci Gyárfás méltó párja.

elemes 2016.05.09. 08:36:49

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye:

Magadat selejtezed ezzel a szöveggel, a genny csorog a fogaid közül.

elemes 2016.05.09. 08:44:17

@jános515:

"Szánalmas ez a aczéli mocskolódás. kiss és 2 társa , egy bűnöző, egy mocsok patkányok voltak és maradnak is. Mint ahogyan aczél is az marad. Egy gerinctelen egy hazug, buta patkány. "

Ezzel nem tudok teljesen egyetérteni. Kiss és két társa azzal, amit csináltak, elvágták magukat.
Érdemes tudatosítani az emberekben, hogy vannak döntések, amelyek visszavonhatatlanul nyomot hagynak a sorsunkban.

A feudalizmus világában a kiválasztottak (amíg hű vazallusként támogatják hűbérurukat) következmények nélkül követhetnek el bármilyen gazemberséget -- de a feudalista ország gyenge ország. Én nagyon szeretném, ha most már nálunk is végetérne ez a világ.

***

De Kiss László és két társa nem ettől patkány. Aczél és Gyárfás, na ők sokkal inkább rászolgálnak a patkány minősítésre, és valamennyire Kiss is azzal, hogy tagadja az erőszakot és a halottnak vélt nőre keni a felelősséget.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.05.09. 08:56:45

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Te nagyon kevered a szezont a fazonnal. A nemi erőszak elítélése nem prüdéria, és ne mosd össze az erőszak áldozatát azzal, aki önként, szabad akaratából váltogatja a partnereit.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.05.09. 09:06:38

Azért káros (és számomra érthetetlen) Aczél ezirányú makacssága, mert ezzel csak azt éri el (mint ahogy fentebb már több komment is bizonyíték erre), hogy az általánosításra hajlamosabbaknak annyi marad meg az egészből, hogy "minden újságíró hazug geci" (jobbos alverzió: "minden BALOLDALI újságíró hazug geci"), holott persze ez így semmikép nem igaz, minden újságírót a saját tevékenysége minősít.
Aczélnak van egy életműve, amit a jobbosok kevésbé értékelnek, a balosok és az objektívek viszont inkább, hisz a rendszerváltáskori híradós tevékenysége és a külpolitikai témájú írásai tiszteletreméltóak. Ezzel a mostani szituval viszont ezt az életművet nullázta le visszamenőlegesen is, megfosztva magát minden emberi méltóságtól. Egyszerűen nem értem, hogy miért süllyedt ide.

É2I 2016.05.09. 09:16:54

@BéLóg: Tudod vannak olyan dolgok, amik sose évülnek el. És itt nem az aktuál törvény alapján kimért büntetésre gondolok.
Egyszerűen az, hogy egy ilyen cselekmény után valaki olyan karriert futhasson be, mint amilyet kiss. Közelébe se mehetett volna pubertás korú lányoknak - még ha világsikereket is ért el velük, ez nem eliminál.

@kvadrillio: Látom te se voltál pubertás. Abban a korban a fiúk-lányok keresik a másik közelségét. Ha valaki szép/jóképű, aranyos/jófej könnyebben hajlanak felé a kíváncsi tekintetek és "serte-pertélnek" körülöttük. Naivan elhisznek sok mindent, meg sem fordul a fejükben, hogy ebből baj is lehet.
Ezt a csajt anno befűzte _egy_ neki tetsző faszi, majd a később jövő kettővel _hárman_ megerőszakolták. Lehet, hogy simán le is feküdt volna az egyedüli faszival -mert sok ilyen meggondolatlan lépés születik ma is-, de nem úgy ahogy ez a kretén gondolta. Egyszerűen légy lett a légypapíron. (Bizonyítékként ott a bekészített ecetes víz. Mi ez, ha nem előre megtervezett _bűncselekmény_?) Sose mentél _kifejezetten_ csókolózni -esetleg egy kis petting reményében- moziba? - Szegény ember lehetsz.

@tomfree:

Egyedüli - tehát nem csoportos - nemi erőszakért nyolc év is kiszabható. (Sajnos ismerek olyan faszt, aki hetet le is ült.)

Valaki írta fentebb -ezt nem keresem már vissza -, hogy a megerőszakolt az interjú folyamán mosolygott.
Te nem mosolyogtál már kínodban, kényelmetlen helyzetben? Mert ugyanis normál emberi reakció.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.05.09. 09:21:06

"erkölcsileg semmisíteni Aczél az áldozatot, az tudatos karaktergyilkosság volt"
Aztán végül karakteröngyilkosság lett.

Gyárfást nem bántom, róla 20+ éve lehet tudni, hogy "hozzá képest a meztelen csiga valóságos gerincoszlop."

É2I 2016.05.09. 09:27:35

@Fedor: Netalántán részese is volt hasonlónak? Ő maga írta, hogy akkoriban ott lebzselt folyamatosan és ő tudja mi történt, mik történtek akkoriban.
Nem-e megnyalta a mézesbödön szélét és most csak önigazol? Van annyira szenilis hülye, hogy nem méri fel, hogy ezzel öngólt rúgott, akár felkeltve valamelyik oknyomozó riporter gyanúját. Aki majd megkapargatja aczél múltját és kihullik 1-2 csontváz. Bár már neki mindegy, elásta magát teljesen. Igaz a mondás: jobban járt volna, ha csendben marad.

É2I 2016.05.09. 09:39:38

Valaki írta, hogy az aktuál politika rángatta elő az ügyet, csak is lejáratási kampány miatt. Nem cáfolom az indokot, sőt meggyőződésem.
_De_ettől_még_ez_egy_bűncselekmény, _amit_el_kell_ítélni_erkölcsileg_ma_is_. És ez az igazi büntetés, nem a tingli-tangli egy év.

CoolKoon 2016.05.09. 09:44:09

@Afrika steht an der Elbe: Igen, a csőcselékből mindig pont azt, aki aznap (vagy az azt megelőző napokon) épp rászolgált.

Anna King 2016.05.09. 09:45:55

@BéLóg: tudod sok embert zavar hogy ez a féreg a mai napig a kepunkbe hazudik, hogy mindenki felett allonak kepzeli magat. kapott valami buntetest ami kozel sem volt aranyos, ez nyilvanvalo. a vegzet utolerte es ha az igazssgszolgaltatas nem buntette meg, a nepharag ugy mossa el ahogy kell. ez az ember valaki lett ebben az orszagban es ahelyett hogy megbanast tanusitana, probal a sikerei moge bujni.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 09:53:42

@elemes: "Aczél Endre szobrát lehet megformázni arról a mondatról, amiben kiemeli, hogy a Kiss Lászlónak kegyelmet adó Elnöki tanácsnak maga Kádár János is tagja volt."

Ha jól rakom össze a részleteket: ez egy olyan koncepciós pere volt a Kádár-érának, amelynek ítéletét részben Kádár János írta felül.

Azért újságíróktól koherensebb hazudozást várnék.

CoolKoon 2016.05.09. 09:55:05

@É2I: Mondjuk én még mindig egy kicsit se értem, hogy ez a dolog hogy kapcsolódik a (napi) aktuálpolitikához (azon kívül, hogy valakinek biztos jól jött az, ahogy Kiss László lejáratta magát), mert szerintem sehogy.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 09:55:37

@Anna King: "ahelyett hogy megbanast tanusitana"

... az áldozatot mocskolja. Cimborástul.

CoolKoon 2016.05.09. 09:59:28

@nu pagagyí: Nem tudom, valahogy a megbűnhődés alatt én inkább olyasmit értek, hogy az illetőt a börtön után nég minimum ÉVEKIG (vagy akár soha többet) nem engedik sportolónők közelébe, nem pedig azt, hogy egy kis ejnyebejnye után elnöki amnesztiával szabadul, hogy aztán esetleg ott folytassa, ahol abbahagyta :p

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:00:35

@Nzoltan: 'Ha a hölgy helyébe lennék, akkor leperelném az egész hazug, mocsok tahó társaság gatyáját is.

"Nem tudja. érvényas ítélet született az ügyben."'

Mi köze egy Aczél ellen, a jó hírnév megsértése miatt indított pernek a nemi erőszak miatt Kiss ellen meghozott ítéletnek?

CoolKoon 2016.05.09. 10:01:03

@szmoker (Homo Trollicus): Látod, hogy ehhez képest mégis megválasztották a nemzetközi szövetség pénztárosának vagy mi a francnak...

FlybyWire 2016.05.09. 10:05:18

@BéLóg: Remélem seggbetesz téged valamikor 3-4 másfél mázsás, 30 centis farkú migráns, és az majd biztos nagyon UTÁLATOS érzés lesz neked, amint szétrepedve félig elvérzel majd.

De aztán utána nekem fel ne emlegesd, mert az UNDORÍTÓ lenne.
Igaz?

CoolKoon 2016.05.09. 10:06:43

@Fedor: "Ezzel a mostani szituval viszont ezt az életművet nullázta le visszamenőlegesen is, megfosztva magát minden emberi méltóságtól. " - Pontosan. Kicsit olyan ez, mint Szaniszló Ferenc, aki ugyanilyen sikeresen nullázta le a saját életművét a Világpanoráma nevű borzadállyal.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:08:38

@CoolKoon: A lány nagyhatalmú pártfunkci apja elintézte, hogy koncepiós alapon elítéljék Kisst... aztán kegyelemmel kiengedjék és lányokat adjanak a keze alá.

CoolKoon 2016.05.09. 10:10:04

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Te mintha fel se fognád, mi az egész üggyel a legnagyobb baj. Azt hiszed, hogy az egyértelmű nemi erőszakot 100-150 éve nem tartották visszataszítónak? Olvasd majd el Móricz Zsigmond Árvácskáját egyszer....

FlybyWire 2016.05.09. 10:10:40

@Terzed: @user friendly: hagyjátok, ez az idióta annyira agyhalott, hogy szerintem fel sem fogja, mi az a nemi erőszak. Fridi/aczél szintjén mozog az erről kialakított, 1950-ben népszerű felfogása.

Egy selejt, remélem öreg már aztán hamar kihal.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:12:51

@CoolKoon: Ez azért annyira nem meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy az elmúlt évtized sportdiplomáciai (nem csak magyar) hírei közvelenül vagy közvetve a korrupcióról is szóltak.

Lesz még Ambrus Attila valaki a sportlövészetben.

CoolKoon 2016.05.09. 10:12:57

@dr. mesterseges szinezek: Igen, világos, mint a vakablak.....úgy látszik, sokak még az ilyen ordító ellentmondásokat se veszik észre....

elemes 2016.05.09. 10:13:27

@dr. mesterseges szinezek:

Aczél ezt a kegyelmet bizonyítékként tekinti arra, hogy a bírósági ítéletet megváltoztatni nem lehetett, de Kádár János tudta, hogy az úszók ártatlanok, ezért kegyelmet adott nekik.

Azon túl, hogy ez minden rétegében baromság, olyan síron túli szerelmről tanúskodik, amit eddig elképzelni sem tudtam. Megelevenedik a Tanú.

CoolKoon 2016.05.09. 10:14:39

@dr. mesterseges szinezek: Igen, közben nekem is eszembe jutott, hogy Gyárfás kinevezésén nincs semmi meglepő, hiszen ott is "haverok" között van...

elemes 2016.05.09. 10:15:23

@dr. mesterseges szinezek:

A lány nagyhatalmú pártfunkcionárius apja cipőjavító kisiparos volt, a hatvanas években ez kb a negatív befolyást jelenthette.

elemes 2016.05.09. 10:16:05

@CoolKoon:

Gyárfás az elmúlt évtizedek legkártékonyabb médiagecije.

elemes 2016.05.09. 10:17:43

@CoolKoon:

Szerintem ez egy nagyon szar párhuzam (függetlenül attól, hogy Sz. Ferenc nyilván tartós ápolásra szorul)

elemes 2016.05.09. 10:20:18

@É2I:

" az aktuál politika rángatta elő az ügyet"

Lehetséges, de akárki akármiért rángatta elő, a magyar úszósportnak nagy szüksége LENNE arra, hogy Gyárfás Tamásnak valaki szilánkosra törje az állkapcsát és az összes ujját (hogy se beszélni, se írni ne tudjon) és amíg lábadozik, összeomlana az a hűbéri rendszer, amiben újságírók és úszóedzők százai, politikusok tucatjai a lekötelezettjei.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:23:35

@elemes: Persze gúnynak szántam a nagyhatalmú apáról szóló mítosz említését, de ez a maszeksággal kapcsolatos megítélés eszembe se jutott, pedig ez is trivi.

CoolKoon 2016.05.09. 10:25:00

@elemes: Hát, elismerem, hogy kissé erőltett, de attól még simán megáll: mind a kettőnek voltak újságíróként valamiféle érdemeik, amiket régebben szereztek. Ezeket az érdemeket pedig mindkettejüknek sikerült jól irányzott nyilatkozataikkal villámgyorsan lenullázniuk.

CoolKoon 2016.05.09. 10:26:21

@elemes: "Gyárfás az elmúlt évtizedek legkártékonyabb médiagecije." - De mégis olyan, mint Snittpál: kártékony, de a mindenkori rendszer feltétlen híve, akinek valahogy egyik rendszerben se rossz.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:34:10

@elemes: (Nosztalgiaképpen rászántam magam, hogy huszonpár évvel az A katedrális után letudom Az idők végezetéiget is. Szerintem nem csak az én hibám, hogy pár karakternél elterelődtem azzal, hogy "ez pont olyan gerinctelen opportunista, mint...", "ez tisztára olyan, mindent túlélő szarkavaró, mint..." Gyárfás is a gondolataimba vegyült.)

elemes 2016.05.09. 10:37:13

index.hu

index.hu/belfold/2016/05/09/mar_nincs_facebook-oldala_aczel_endrenek/

***

@CoolKoon:

Azért gondolom, hogy erőltetett, mert Sz. Ferenc egyszerűen csak hüje egy marginális nézettségű tévéműsorban.

Aczél meg erkölcsileg patkány. Szerintem minőségi különbség (nem szeretném abszolutizálni az erkölcsi mércémet, ráadásul Sz. Ferenc munkásságából azt a harminc másodpercet ismerem, amit az imént megnéztem a jutúbon).

elemes 2016.05.09. 10:40:09

@dr. mesterseges szinezek:

A Katedrális megvolt (az egészen más témát boncolgató, de azonos című másik is), az Idők végezetéig még nem, ha jön az ócska idő és megint tömegközlekedni fogok, belekezdek :)))

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 10:44:25

@dr. mesterseges szinezek: @SziPista: @Retingen:
Így válik nálatok a tudatlanság erénnyé. Amiről nem tudtok, az nem is létezik, csak akkor kell beszélni rőla ha megírja a Pravda, akkor viszont kötelező

Csak hogy jusson egy kis fény a fejetekbe: Kiss Lászlóék esetét megírta annak idején a sajtó, sőt a nemzetközi médiában is megjelent, kivizsgálaták a bűnüldöző szervek, semmi nem maradt rejtve, és ennek alapján mondott ítéletet a bíróság. Az uszodában keringtek mindenfajta történetek, nem volt titok

Akkor még egyszer a kérdés: mi változott, mitől lett hirtelen más az ügy megítélése?

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:50:09

@lehet más a handa-banda: "Akkor még egyszer a kérdés: mi változott, mitől lett hirtelen más az ügy megítélése?"

Megkaptad a választ, de ha nehezedre esik a feldolgozása, segítek: miért 2005-ben kellett elkezdeni basztatni Medgyessyt azzal, hogy ügynök volt? Akik akarták, tudhatták, hogy az volt.
Rólad persze fel sem tételezem, hogy nem, mert te oan tájékozott vagy, hogy Havas hozzád jár infoért.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 10:56:13

@elemes: (Kicsit csaltam vele (mit csináljak, akármennyire ugyanaz a kaptafa, letehetetlen), mert kocsiban a VGYOSZ-nek felolvasott mp3-akkal folytattam, amit a papíron félbehagytam. Megtalálható a közismert oldalakon.)

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 11:11:30

@dr. mesterseges szinezek:
"miért 2005-ben kellett elkezdeni basztatni Medgyessyt azzal, hogy ügynök volt? "

Erre nem nehéz megadni a választ: mert akkor köhögte fel Megyó, hogy az SZDSZ tele van korrupciós ügyekkel. Nosza hirtelen előkerült az ügynkmúltjáról a dosszié. Azóta formálisan megszűnt az SZDSZ, és Megyó van tele korrupciós ügyekkel. Fejlődik a világ, nem igaz?

elemes 2016.05.09. 11:16:34

@lehet más a handa-banda:

1. Nem volt közismert.
2. Pár évtizeddel le vagyunk maradva az erőszak erkölcsi megítélésében (beleértve a nemi erőszakot és a gyerekek verését is). Kifejezetten fontosnak tartom, hogy VÁLTOZZON a követendő normák képe a társadalomban.

Szexuális erőszak elkövetőkének örökre megváltozik a sorsa. Minden érdeme, tehetsége más megvilágításba kerül: úgy fogunk beszélni róla, hogy "mi lehetett volna belőle," ha tud uralkodni magán.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 11:22:53

@lehet más a handa-banda: Ne hantázz! Te is biztosan tudtad korábban, hogy MP ügynök volt. Úgysem hiszem el, hogy nem.

2016.05.09. 11:29:43

Azért kicsit bánt hogy mindenhol Aczél a téma pedig illene jól pofán vágni Bayert meg gyáva sunnyogó Friderikuszt is, akik most lapítanak mint szar a gazban. Ez utóbbi face oldalán a riport után ömlesztve kapta a bocsánatkérésre felhívó bejegyzéseket , erre mit tesz a szarkupac? "Elegánsan", válasz nélkül törli az összeset.
Ugyanolyan sunyi gerinctelen féreg, mint Kiss.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 11:33:21

@SziPista: @dr. mesterseges szinezek:@Retingen:

Korábbi hozzászólásaimban 2016.05.08. 18:23:31 -nél és
2016.05.08. 21:22:12 -nél írtam róla, hogy Roman Polanskinak volt olyan erőszak-esete még Kaliforniában, ami sok szempontból hasonló, de ha lehet még sokkal gusztustalanabb a Kiss Lászlóékénál is főleg ha az utóéletét nézzük Tegnap óta erre csupán egyetlen reakció érkezett, Gabor Ventilla 2016.05.08. 19:41:48: -nál annyit írt, hogy "Hümmm."

Akkor most ez mi, szelektív bűnpártolás folyik ezen a blogon? Attól függ az ítélet, hogy ki az elkövető? Ennek alapján szerintetek rendben van a Polanski ügy? Arra ne hivatkozzatok még egyszer hogy nem tudtok semmit, mert az már uncsis.

Polanski azóta is szökésben van, nem állt bíróság elé, nem töltött le büntetést. Közben ünnepelt médiasztár, sorban kapja a legrangosabb kitüntetéseket olyan filmekért, amikben ő az erkölcsi ítélőbíró (lásd: A zongorista). Csak ellene nem lehet hecckampányt folytatni, mert védett személyről van szó?

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 11:39:10

@elemes:
"Pár évtizeddel le vagyunk maradva az erőszak erkölcsi megítélésében "

És ezért kell visszamenni az időben még több mint 5 évtizedet?

Azért kíváncsi lennék, mit szólnának az itteni ítélkezők, ha kapnának egy hatósági végzést arról, hogy az évtizedekkel ezelőtti gyorshajtás ügyüket újra tárgyalták, és mivel időközben a sebességhatár 60 kilométerről 50-re csökkent lakott területen, ezért plusz büntetést szabnak ki, amit kamatostól, 50 évre visszamenően kell kifizetni

user friendly 2016.05.09. 11:40:01

@lehet más a handa-banda: nem lett más az ügy megítélése, hanem most került széles körben megítélésre, mivel eddig a nagy nyilvánosság nem tudott róla. az embereknek meg általában nem az a hobbija, hogy '61-es újságokat és bírósági ítéleteket olvasgassanak, valamint az uszoda sem azonos magyarországgal.
a közvéleménynek most volt lehetősége véleményt nyilvánítani az ügyben és ez Kiss lemondásába került. mi fáj neked ezen ennyire?

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 11:46:47

@dr. mesterseges szinezek:
Belügyi körökben nem mozogtam, de az uszodai világot jól ismerem, valamikor én is lejártam edzésekre

Kiss lászló esete ismert volt, csak más interpretációban, mint ahogy az áldozat előadta. Nyilván Kissék a maguk változatával szépítgetni igyekeztek a szerepüket, de ettől még az sem tuti amit az áldozat mond, bár a zember hajlamos mindig inkább az ő oldalára állni

Legjobb lenne ha senki se akarná a mindentudó ítélkező szerepét előadni, amikor a következő hozzászólásában meg arra hivatkozik, hogy eddig nem tudott semmiről

user friendly 2016.05.09. 11:48:09

@lehet más a handa-banda: teljesen jó a párhuzam, kivéve, hogy Kisst senki nem akarja jogilag újra felelősségre vonni. a társadalmi megítélése változott az ügy nyilvánosságra kerülésével. ez az igazi büntetése: köztiszteletben álló Laci bácsiból, emberileg megvetett Kiss lett.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.09. 11:49:36

Pedig valószínűleg Aczélnek van igaza az egész ügyet illetően.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 11:51:35

@user friendly:
Amit leírsz, az a rövid összefoglalása a médiahisztéria diagnózisának. Nem örülnék, ha ezt az országot a hisztéria irányítaná, mert az nem vezet semmi jóra

Kilgore Trout 2016.05.09. 12:01:37

@lehet más a handa-banda: Polanski is egy tetű...most jobb? Akkor végre elismered, hogy Kiss is az?

netnepper 2016.05.09. 12:04:46

Acél anyukája is könnyűvérű lehetett annak idején...
Kár hogy egy alaposabb mélytorkos után nem nyelte le a gyurikát...
Legalább egy turbó-gyökérrel kevesebb rontaná az amúgy is büdös levegőt...

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:10:54

Renkívül tanulságos ez az egész ügy.

Világosan megmutatja, hogy akiket a ballib írástudó elit felír a halállistára azt ugyanúgy megsemmisítik, mint 50 éve tették a kommunista diktatúrában.

Kiss Lászlót ugyanúgy, mint Aczél Endrét.
Kiss László esetén még az igazi indíték, amiért elővették egyenlőre rejtve van.
Vélhetően az úszószövetségi posztokért való marakodás kapcsán esett el.

Aczél Endre esete érdekesebb.
Tisztán és világosan mutatja, hogy egy baliberálisohoz haláláig hű ember, és közéleti személyiség is bármikor és bárhol áldozatául eshet a balliberális véleménydiktatúrának, ha el merészel térni véleményével, és tapasztalataival, az előre maghatározott útnak, ami a kiereksztést, és gyűlöletkampányt ileti a céleszmélyt (Kiss-t ) illetően.

Netuddki. 2016.05.09. 12:12:10

@lehet más a handa-banda: "az uszodai világot jól ismerem, valamikor én is lejártam edzésekre"

Aztán milyen az uszodai világ baszod? Ha könnyen megkapjátok a csajt akkor jó, ha nem akkor megerőszakoljátok? Ami szerintetek bocsánatos bűn, minek volt ott, meg különben is, hogyhogy egy csaj visszautasít egy kigyúrt úszó szépfijjút?
Csak érdeklődöm, mert valami ilyesmi bontakozik ki, én meg nem mozogtam ilyen körökben.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:13:22

@netnepper:

Öröm látni, hogy a nők iránti tisztelet, és az irányukban tanusított bántalmazás, hogy megérintett az ügy kapcsán.

Gratulálok. hogy megértetted a lényeget.

Bár a cikk célja valóban az, amit te is írsz, nem a nők védelme.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:15:51

@Tibi !:

Megjegyzem máig nem derült ki hogy valóban volt-e erőszak.
Cirka ugyanannyi az esélye hogy volt, mint annak, hogy nem volt.

A kérdés hogy annak a nőnek hiszünk, aki idegen pasi lakására szaladt fel első szóra, vagy annak az edzőnek, akit elítélt a bíróság.

Netuddki. 2016.05.09. 12:16:12

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Na, itt a másik szerencsétlen fidesztroll.

Kérdés. A fidesztrollok mért védik annyira az orbán, acél, meg kissféléket?
Megmondom. Mert ilyen szinten van az erkölcsi érzékük. Ezért lopnak a közösből szemrebbenés nélkül, ezért védik az erőszakoskodókat. Bűnöző fejjel gondolkodnak, amit egy normális ember nem tud értelmezni. Minél tovább maradnak a hatalomban, annál jobban lezüllesztik az országot. Már akit persze lehet.

elemes 2016.05.09. 12:16:59

@lehet más a handa-banda:

Nem, nem csak ezért -- ez csak hal a tortán. Az utóbbi években nem ez volt az egyetlen jelzés arról, hogy az úszóedzők, főleg az élsportolók edzői sokat megengednek meg maguknak a sportolók bántalmazásában. Nem a kemény edzéseket, hanem a szexuális erőszakra és a verésre gondolok. Nem gondolom,

Azt meg gondold át még egyszer, miért akarod egy kalap alá venni a szexuális erőszakot és a gyorshajtást, és hogy milyen erkölcsi mércét sejtet ez a hasonlat.

prakp 2016.05.09. 12:18:36

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Mi nem derült ki, te büdös balfasz??
@Tibi !: +1

Netuddki. 2016.05.09. 12:18:55

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Most mégis miakisfszomról értekezel itt? Mi az, hogy nem volt erőszak? A kiss maga ismerte be baszod! Nemcsak erkölcsileg vagy rokkant, hanem agyilag is.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:19:14

@Tibi !:

Anniyt azért elárulhatok, hogy azokkal a csajokkal, akik uszodában, (vagy máshol) való ismerkedés után feljöttek első szóra a lakásomra, szex lett a dologból, értelemszerűen erőszak mentesen.

Feltehetően ez régen se volt másként.

Ez nem menti azt az eshetőséget ha erőszak történt, de azért ne feledkezzünk meg a körülményekről.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:20:30

@Tibi !:

Hol ismerte be ?

Légyszives idézd..

Megjegyzem Aczél az ballib, így a Fideszezésed több mint röhejes, te szerencsétlen Gyurcsány csicska.. ! :DDDD

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:21:42

@Tibi !:

Idézem a ballib véleményvezérek megértését a nőkkel szemben az eset kapcsán:

"Acél anyukája is könnyűvérű lehetett annak idején...
Kár hogy egy alaposabb mélytorkos után nem nyelte le a gyurikát...
Legalább egy turbó-gyökérrel kevesebb rontaná az amúgy is büdös levegőt..."

elemes 2016.05.09. 12:23:21

A klubrádióból is kirúgták Aczél Endrét.

elemes 2016.05.09. 12:25:16

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

Nagyon sajnálom, de a seggszélirányba álló véleménykövetők között sajnos elég tipikus. Néha mintha a te nickcsaládod is ezt tenné.

nem várt fordulat 2016.05.09. 12:27:02

@BéLóg: "Ötven év b+ az MINDENRE elég kellene hogy legyen."

Szerintem felejtsük el a holokausztot, trianont, meg egyébb apróságokat, 50 év után.

Netuddki. 2016.05.09. 12:29:20

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Közismert fidesztroll vagy, meg a többi 5 is aki a kissék pártját fogja.
Persze ettől még nem zárom ki, hogy csak egy magát fideszesnek beállító ballibsi provokátor vagy, de ennek elég kicsi az esélye.

Netuddki. 2016.05.09. 12:30:43

@nem várt fordulat: Ez övön aluli volt ezeknek a nemzetieskedő, tolvaj csótányoknak.

élhetetlen 2016.05.09. 12:34:03

@pamut: Érdekes, egy vetülete a dolognak nem kerül szóba itt, a kommentek között. A nőnek, aki most nyilatkozott, egy fia van. Aczél a „védőbeszédében” azzal jön, hogy ismerte a szereplőket, egy ismert úszónő nagyon szép anyukája volt az „áldozat”. Jól megvédte Kist, mert ezzel gyakorlatilag azt mondja ki, hogy minimum két eset volt. Minimum.

élhetetlen 2016.05.09. 12:40:23

@nu pagagyí: Pontosan. . A nőnek, aki most nyilatkozott, egy fia van. Aczél a „védőbeszédében” azzal jön, hogy ismerte a szereplőket, egy ismert úszónő nagyon szép anyukája volt az „áldozat”. Jól megvédte Kist, mert ezzel gyakorlatilag azt mondja ki, hogy minimum két eset volt. Minimum. Jöhet a Kist védők részéről a csak egy fiatalkori botlás.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 12:42:13

@Kilgore Trout:
Kissék egykori undorító tettéről már többször leírtam a véleményem, vedd már lécci a fáradságot hogy visszakeresed

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:43:00

@Tibi !:

Tévedés..

Nem fogom Kiss meg más pártját sem.
Nem is tehetném, hisz nem ismerem az igazságot.
Megjegyzem te sem ismered.

Az Aczél-t kirúgó emberek se ismerik.
Viszont amiért le merészelte írni az általa vélt igazságot (hívjuk véleménynek), kirúgták.
Ami félelmetesebb, mint az egész sztori.

Amit tudunk.
A nő felment egy idegen férfi lakására. Ott volt szexuális aktus.
A bíróság elítélte KISS-éket, majd elengedte őket korábban.
Ezek a tények.

A saját tippem cirka 80% hogy a nőnek van igaza, 20% hogy Kiss-éknek.

De aki 100%-os bizonyossággal áll az ügy mögé elvakultan, és éppen ezokból, mert ő elvakult (hisz aki 100%-ban áll bárhová az elvakult, mint te), kirúgat, lejárat embereket, mint pl Aczélt, annak tutira nincs igaza.

Kilgore Trout 2016.05.09. 12:44:21

@lehet más a handa-banda: Ok, csak akkor nem értem, hogy jön ide Polanski? Mert az MSZP is lopott, akkor a fidesznek is szabad?

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 12:44:23

@elemes:
Egy 55 év előtti ügy megítélésében hangsúlyozottan mai normákra hivatkozni anakronizmus, akár gyorshajtásról, akár más egyébről van szó

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:46:47

@Tibi !:

Tehát az általad emlegetett beismerés, csak egy szokásos hazugság a részedről.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 12:48:28

@Kilgore Trout:
Ja te ezek szerint úgy értetted, hogy mentegetem Polanskit, aki meglett férfiként leitatott, bekábítózott és megerőszakolt egy 13 éves lányt?

Nem én vagyok aki mentegeti, és azóta is sztárként ünnepli, kitüntetéseket osztogat neki, hanem valaki mások. Akik azóta is féltve óvják szegény holokauszt-túlélőt nehogy már valami büntetés érje azért a réges-régi apró botlásért

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 12:48:39

@lehet más a handa-banda: Mi a tökömet kellene kezdenem Polanskival, azon felül, hogy tőlem elmehet ő is a picsába? Melyik magyar szervezetet igazgatja, kinek az engedélyével sőt kérésére?

Kilgore Trout 2016.05.09. 12:50:51

@lehet más a handa-banda: Nem. Úgy értettem, hogy párhuzamot állítasz. Ha Polanski megúszta, akkor Kissnek is meg kellett volna. Ez jött le. Mert egyébként mi a faszt keresne itt Polanski ügye?

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 12:51:27

@lehet más a handa-banda: És azzal mit kéne kezdeni, hogy te ilyen faszán értesült voltál már az idők hajnala óta?

Lehetek a barátod?

user friendly 2016.05.09. 12:51:32

@lehet más a handa-banda: Polanski is egy szar ember, ez a véleményem az őt védőkről is.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 12:52:40

@Tibi !:
"A fidesztrollok mért védik annyira az orbán, acél, meg kissféléket?
Megmondom. Mert ilyen szinten van az erkölcsi érzékük. Ezért lopnak a közösből szemrebbenés nélkül, ezért védik az erőszakoskodókat. Bűnöző fejjel gondolkodnak, amit egy normális ember nem tud értelmezni. "

Akkor ugyanez kicsit másként:

"A libsik mért védik annyira a Roman Polanski féléket?
Megmondom. Mert ilyen szinten van az erkölcsi érzékük. Ezért lopnak a közösből szemrebbenés nélkül, ezért védik az erőszakoskodókat. Bűnöző fejjel gondolkodnak, amit egy normális ember nem tud értelmezni. "

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 12:53:18

@lehet más a handa-banda:

Erre emlékszem...
A ballibek egyként álltak ki Polanszky mellett.
Úgy látszik náluk az elkövető személye, és politikai véleménye predesztrinálja a bűnösséget.

Az ügyben nem Kiss László és személye a kérdés azonban szerintem.

Hanem az, hogy akinek más a véleménye, mert teszem azt akkoiban ott volt az uszodában, és más a személyes véleménye, mint amit a ballib mainstream média sugall, azt ki lehet-e rúgni, meg lehet-e semmisíteni, mint ahogyan teszik ezt Aczéllal.

Megjeyzem Aczélt leszarom. Viszont a történet tanulsága félelmetes.
Szinte Orvelli véleménydiktatúra működik itt is, olyan esetekben is, ahol az igazságot senki nem ismeri.

Kilgore Trout 2016.05.09. 12:53:43

@lehet más a handa-banda: Mert amúgy egyetlen más hozzászóló sem emlegette Polanskit, amíg fel nem hoztad. Nem hiszem, hogy bárki itt azonosulni tudna az ő tettével, ahogy a jó érzésű hozzászólók Kissével és Aczél hülyeségeivel sem.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 12:56:24

@Kilgore Trout:
Már megint ténybeli tévedésben vagy. Kiss László nem úszta meg, leültették annak rendje és módja szerint. Polanski viszont megúszta, és azóta is celebként él a nagyvilágban, rendezi a filmeket, meg színházban is, kapja sorra a kitüntetéseket

user friendly 2016.05.09. 12:58:37

@lehet más a handa-banda: ez nem hisztéria. volt egy köztiszteletben álló személy, akiről kiderült egy mocskos dolog, az emberek csalódtak és hangot adnak a véleményüknek netszerte. ez már csak ilyen az internet korában. ennyi. a média erre természetesen rájátszik és igyekszik a köztudatban tartani a témát - ilyen a természete, akár tetszik neked, akár nem.

elemes 2016.05.09. 12:59:13

@lehet más a handa-banda:

1. A szexuális erőszak 55 évvel ezelőtt is büntetendő volt.

2. Az áldozat hibáztatása MA történik, ezérT MAI normák alapján ítélhetjük el.

Nagyon vékony jégen jársz te is.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:01:16

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:
A ballibberek elveszítették a médiamonopóliumukat, amit nehezen bírnak elviselni. Ezt most azzal ellensúlyozzák, hogy nem józan érvekkel, hanem médiahiszti keltésével próbálják befolyásolni a közvéleményt

A hisztéria nem ismer mértéket, nem hallgat semmi józan érvre, egészen amíg ki nem tombolta magát. Aki az útjába kerül azt letarolja, akár még egy olyan régi bolsi frontharcost is, mint Aczél Endre

elemes 2016.05.09. 13:01:20

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

"Aczélt leszarom. Viszont a történet tanulsága félelmetes."

nem félelmetes, hanem bölcs.

amit Aczél *ma* csinál, az erkölcsileg vállalhatatlan.
takonygerincú szarfaszú médiageci.

Kilgore Trout 2016.05.09. 13:02:06

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Ezt a ballib kifejezést magyarázd már el légyszíves. Hogy lehet valaki baloldali és liberális egyszerre? Én úgy tudtam, hogy a liberalizmus egy erősen jobb oldali mozgalom, és semmi köze a baloldalhoz. Az, hogy nálunk kényszerből (vagy még az sem, csak Horn hülyesége miatt) bevették az SZDSZ-t a kormányba, attól még a liberalizmus nem lesz baloldali. A főni kitalálta, a birkák meg bégetik.
"A liberalizmus, más néven szabadelvűség, a szabadság-ot jelentő liberty szó után alapvetően a személyes szabadságon és törvény előtti egyenlőségen alapul, vagyis a szabad gondolatok széles spektrumát jelentő eszmerendszer, melyek közös vonása, hogy az egyén szabadságát jelölik meg mint legfontosabb politikai célt. Gyökerei a 17–18. századra, a felvilágosodás idejére nyúlnak vissza. Olyan korábbi alapvető elveket tagadott meg, mint az uralkodók isteni felhatalmazása, az öröklött kiváltságok, államvallás és protekcionizmus."

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:04:13

@user friendly:
Azért olvasd már vissza a hozzászólásokat, és ne csak ezen a blogon. Kiherélés, kivégzés, örökre való megbélyegzés, a névsorból való kitörlés és hasonlók szerinted egy józan hozzáállás és nem hisztéria?

Mert akkor még rosszabb a helyzet, mint gondoltam

elemes 2016.05.09. 13:04:34

@lehet más a handa-banda:

Ez nem médiamonopólium, nem legázolás, nem médiahiszti.
Aczél Endre egy bűncselekmény halottnak vélt (tehát védekezsére képtelen) áldozatát próbálta bemocskolni, hogy az elkövetőt tisztázza. Miután az áldozatról kiderült, hogy él, hazugnak nevezte és erre nem kisebb tanút hozott, mint magát Kádár Elvtársat, akinek napnál fényesebb bölcsessége kegyelmet adott az ártatlan úszóknak.

Az utolsó félmondat szarkazmus volt.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 13:04:54

@Kilgore Trout:

A liberalizmus egy műszó. A jelenleg használt politikai értelmében legalábbis bizonyosan az.
A szó eredeti értelmében vett szabadság utáni vágy, minden ember sajátja, kivétel nélkül.

A liberalizmust jelen esetben semmi másra nem használják, csak arra, hogy megerőszakolják a demokráciát.
Hogy olyan dolgokat nyomjanak le a tömegek torkán, amit demokratikus keretek között soha senki nem tudna lenyomni.

A liberalizmus ilyenformán a demokrácia legnagyobb ellensége.
Amit nem tudnak lenyomni a tömegek torkán a "liberálisok", azt lenyomják a liberalizmusra, "szabadságra" hiavtkozva.

Tehát a liberalizmus köntösébe csomagolt verbális, politikai, és fizikai agresszióval erőltetik a ballibek az emberekre a marhaságaikat, a migráns imádattól, a multikultúrális Európán keresztül, a nemzetállamok megszüntetéséig, avagy éppen jelen esetben más véleményen levő emberek megsemmisítéséig.

elemes 2016.05.09. 13:05:51

@lehet más a handa-banda:

Nem, ez nem hisztéria, ezek természetes emberi indulatok, amelyeket Aczél Endre bunkósága és érzéketlensége váltott ki.

De ahogy látom, lassanként te is beszorulsz abba a sarokba, amelyben Aczél Endre ül.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:06:27

@elemes:
Jó ám tudni hogy te mindent tudsz az esetről, te voltál a gyertyatartó abban a szobában?

Kilgore Trout 2016.05.09. 13:06:47

@lehet más a handa-banda: Tévedésben vagy, ő sem úszta meg. Csak nem megy olyan helyre, ahol elkaphatják. Kiss élete nagy részét az uszodában tölthette, fiatal lányok között. Ez olyan, mintha Ambrus Attilát, miután kiengedték a sittről, felvette volna az OTP pénztárosnak az egyik általa kirabolt bankba.

elemes 2016.05.09. 13:07:44

@lehet más a handa-banda:

Jó látni, ahogy próbálod mentegetni magad.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 13:07:45

@elemes:

Semmivel nincs neked több jogod, másként megítélni az esetet, mást gondolni az eset kapcsán valsógának, megtörtént eseménynek, mint Aczélnak.

Az egyetlen különbség hogy az igazság legcsekélyebb ismerete nélkül, téged senki nem fikáz, nem adták ki rád a kilövési parancsit a ballib vélemény diktátorok, szöges ellentétben Aczéllal.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:08:59

@elemes:
Na ez különösen teccik, hogy egy magadfajta az ősbolsi Aczél Bandival akar összehozni engem. Baszki, én még úttörő sem voltam annak idején

Kilgore Trout 2016.05.09. 13:09:12

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Hát ilyen mérvű tudatlanság előtt meg kell hajolnom. Veled tényleg olyan beszélgetni, mint galambbal sakkozni...

elemes 2016.05.09. 13:10:31

@lehet más a handa-banda:

A takonygerinc oldalfüggetlen vonás, sőt.
Pusztán erkölcsileg közeledsz a szintjéhez.
Az a te bajod, ha nem bírjátok egymás szagát.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 13:12:06

@Kilgore Trout:

Lehet..

Bár galambok nem hiszem hogy ilyen gyakran szarrá vernek sakkban, mint ahogyan magadat vereted rommá érvelésben.

elemes 2016.05.09. 13:13:09

@lehet más a handa-banda:

az meg ugye szintén a takonygerincűség egyik (minor) tünete, hogy gőződ sincs ki vagyok, de azért megpróbálsz ősbolsinak címkézni. de ez mellément (amint egyébként észrevehetted volna, ha olvasod is, amire válaszolsz).

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 13:15:00

@elemes:

Nem..

Ezt úgy hívják, hogy amíg nem ismered az igazságot, addig ne akassz fel senkit az ügy oltártán !

elemes 2016.05.09. 13:16:09

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

már te sem olvasod el, amire válaszolsz.
ez elég értelmetlenné teszi a beszélgetést.

user friendly 2016.05.09. 13:16:54

@lehet más a handa-banda: ez csak szájkarate, akármilyen blogon olvasol bármilyen témában kommenteket egy részük ilyen. üdv az internet világában! :) a valóság ezzel szemben az, hogy Kisst senki nem bántotta, valószínűleg nem is fogja bántani, viszont a többség elítéli és nem tartja többé tiszteletre méltónak, mindenféle kitüntetésekre érdemes embernek.
csak zárójelben jegyzem meg, hogy erre nem csak az 50 évvel ezelőtti, de a mostani magatartásával is rászolgált.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:18:07

@Kilgore Trout:
Polanski vizsgálati fogságban volt, majd óvadék ellenében szabadlábra helyzeték. Még mielőtt kifizette volna külföldre szökött, így tehát megtakarította a pénzt és megúszta a bírósági eljárást meg a börtönt

Azóta is éli a világát, ifjúsági darabot rendez, erkölcsi ítéletet hirdet a filmjeiben, és ha veszélyhelyzetbe kerül - mint 2010-ben Svájcban történt - a hasonszőrűek nagy vehemenciával, és szívós háttérnrmunkával kihozzák abból

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:19:35

@user friendly:
Legyen igazad, csak szájkarate az egész ami itt folyik

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:22:16

@elemes:
Te még egy leírt egyszerű mondatot se bírsz értelmezni, mennyé vissza a suliba, aztán gyere vissza ide vitázni

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:27:22

@Kilgore Trout:
"egyetlen más hozzászóló sem emlegette Polanskit, amíg fel nem hoztad"

Mert nekem nem volt kiadva az utasítás, hogy mit kell ilyenkor írni. Soha nem voltam elég jó az igazodásban, ahogy már említettem még úttörő múltam sincs

user friendly 2016.05.09. 13:30:35

@lehet más a handa-banda: a neten a név nélküli lincselés mindig csak szájkarate. hányan akarták felakasztani Gyurcsányt, akarják most Orbánt és kösz szép, mindkettő jól van. ez ilyen, név és arc nélkül kurva könnyű bátornak lenni.
ettől függetlenül nem értem, miért fáj neked az, hogy Kisst közmegvetés sújtja. szerintem kijár neki.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:33:17

@Kilgore Trout:
"mi a faszt keresne itt Polanski ügye?"

Hát csak annyiról van szó, hogy ez a libsi kettős mérce mintapéldája. Polansky legalább annyira genyó volt mint Kissék voltak, mégis kiállt mellette a média egy meghatározó szegmense, és sokan mások is világszerte, így Magyarországon is

Kilgore Trout 2016.05.09. 13:37:47

@lehet más a handa-banda: Ezzel szemben, szegény meghurcolt Kiss L. meg ült 20 hónapot a 3 év-ből (ami még mindig nem sok bünti). Polanski egy tetű. Pont. És? Hogy jön a Kisshez? Ezt magyarázd már el. Mondom, ez olyan, mint hogy a sok fidesz birka azzal magyarázza, hogy de hát az MSZP is lopott.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:40:57

"miért fáj neked az, hogy Kisst közmegvetés sújtja. szerintem kijár neki."

Személyesen nem ismertem Kisst, bár valamikor a Szpariba jártam. Úgyhogy nem állok ki mellette, mert minek alapján tenném. De akik most ítélkeznek, még nálam is kevesebbet tudnak az egészről, aztán mégis maguknak akarják az ítélkezés jogát élet és halál kérdésében, ez nem tetszik

Ilyen lehetett a véres viadalokkal felhergelt tömeg a Kolosszeumban

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 13:46:23

@Kilgore Trout:
Te tényleg nagyon buta vagy, ha még mindig nem sikerült megérteni. Kiss Lászlóból fekete bárányt csinált a média, Polanskiból meg egy szegény ártatlan gyapjas kis barikát, miközben az eset még sokkal durvább. Mi lehet az oka a kettős mércének szerinted?

Mert ez így most nagyon úgy fest, hogy nem maga a bűncselekmény számít, hanem az hogy ki volt az elkövető és ki az áldozat. Így meg az egész erkölcsi szósz, amit te is ontasz magadból, hiteltelenné válik

Kilgore Trout 2016.05.09. 13:55:00

@lehet más a handa-banda: Menj már a faszba! Mutass már egyetlen példát, ahol azt mondtam, hogy Polanski ártatlan? Én mentegettem? Mentegette a tököm, hülye! Végig azt mondtam, hogy ő is egy tetű. És továbbra sem értem, mi a faszt keres Polanski itt? Mi a fasz köze van Kiss Lászlóhoz? Hány névtelen áldozatot alázott és erőszakolt meg büntetés nélkül a világban rengeteg mocsok féreg? Vannak olyan helyek a világban, ahol ez a mai napig mindennapos. És? Akkor? Ezeket is fel kell hozni? Tényleg nem érted ugye?

vajdasagi 2016.05.09. 13:59:53

@lehet más a handa-banda: Össze-vissza beszélsz, és terelsz.

kiss tettét is és mostani viselkedését is megveti a mostani magyar társadalom többsége. meg aczél endre viselkedését is. Az azonban nagyon zavaró, hogy pont akik a fidesz-trollok szoktak lenni, azok most épp védik kisst is meg aczélt is. Sehogysem értem én ezt. Netán a ti körötökben bocsánatos bűn a nők megerőszakolása, bántalmazása? Vak kommondorokra gondolok itt pl. Lehetséges, hogy a Habony-művek ilyen ügybe is beleáll?

Amúgy én néztem a szombat esti interjút: hát nekem nagyon úgy tűnt, hogy a hölgy igazat mond. Minden, amit emberekről eddig tapasztaltam ezt súgja nekem.

A kiss pedig ellenszenves volt nekem már előtte is, hiába a sok aranyérem. A gyárfás is egy piszok alak volt mindig is: gondoljunk csak a Napfelkeltére.

Az aczél is egyre inkább szenilissé vált. Még 20 éve úgy éreztem jókat mond, már 10 éve nem voltam annyira elégedett a dumájával. Most meg leszerepelt. Hiába no: mindenki megöregszik. Ideje félreállni.

A polanski is egy féreg, és tényleg jobb lenne, ha bebörtönöznék, de minek azt ide keverni. Sok férek van: kezeljük őket érdemeik szerint, de külön-külön.

És végezetül: ha aczél nem teljesen össze-vissza beszél, akkor itt legalább kettő erőszakolásról kell beszélnünk. Jól megvédte tehát a kiss-t, mondhatom.

lehet más a handa-banda 2016.05.09. 14:28:43

@vajdasagi:
Te aztán nem sokat értesz az egészből, ha azt hiszed bárkit is védek. Megelégednék azzal, ha világos elvek mentén, részrehajlástól és túlzásoktól mentesen lehetne vitatkozni egy témáról. Erre jössz az ilyen hozzászólással

Idézzed már be, hol védtem ezt az ősbolsi Aczélt? Még csak el se tudtam olvasni az írását, mert időközben eltüntették (?) a NOL honlapjáról, legalábbis nekem nem sikerült rákeresni, minden más bejött de pont az nem. Az ilyesfajta utólagos cenzúra viszont tényleg nem tetszik, a szovjet időkre emlékeztet. De ez a gond már teljesen független Aczél személyétől

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 14:43:37

@elemes: (Nem téged ősbolsizott, ezt megúsztad. Te is csak libsi vagy, aki véded Polanskit (ne tagadd!), legyen mára ennyi elég.)

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 14:46:45

@vajdasagi: "ha aczél nem teljesen össze-vissza beszél, akkor itt legalább kettő erőszakolásról kell beszélnünk."

Vagy az, vagy úgy próbálja Kisst menteni, egy ismeretlent pedig befeketíteni, hogy az egészről fingja sincs, csak nyomja a fikciót.
Hirtelen nem tudom, melyik változat érdemel inkább Pulitzert.

user friendly 2016.05.09. 14:56:39

@lehet más a handa-banda: ne legyél ilyen patetikus. szó nincs itt élet-halál kérdéséről. Kisst nem ítélte senki halálra sem akkor, sem most. akkor kapott 3 évet, amiből leült 20 hónapot (ha jól tudom), most meg elérte a közmegvetés. ilyen az élet. ettől még élhet. hogy nem fogja olyan jól érezni magát? hát ezért hadd ne sajnáljuk.

elemes 2016.05.09. 14:59:49

a "liberális médiahisztibe" beszállt a Grafitember is:

kep.index.hu/1/0/1171/11718/117184/11718457_285ce6ea66076a778aa6864e883f3394_xl.jpg
"Én személyesen nem ismerem. nem voltam ott, de szerintem szeretett kefélni."
(a háttérben az ismerősök kínosan érzik magukat)

Ez nagyjából lefesti, hogy a liberális médiaelit, amely szívesen szólaltatta meg a csont balos (és a jelek szerint Kádár Elvtársba holta után is szerelmes) Aczél Endrét, kifejezetten szarul érzi magát, mert amit és ahogyan Aczél mond, az minden mainstream politikai erőnek über kínos.

Matolcsy György pedig ezúton is köszönetét fejezi ki Aczél Endrének, hogy átvette tőle az aktuális szarember stafétabotot.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.05.09. 15:01:11

@CoolKoon: megfelelő embert a megfelelő helyre.
Gondolod hogy a "nemzetközi szövetség" nem ugyanilyen korrupt gecikkel van tele? Sőt, valószínűleg a nemzetközi nagypályásokhoz képest Gyárfás max. szende szűzlány.
FIFA - Sepp Blatter. NOB - Prof.Dr.SmitPaja

Furcsa is lenne ha nem egy ilyen tetűre bíznák a dolgot, kilógna a sorból ;)
Kb. mit a parlamentben egy tisztességes ember. Volt, ki is pusztították onnan (Ángyán).

elemes 2016.05.09. 15:07:13

@szmoker (Homo Trollicus):

"Gyárfás max. szende szűzlány."

Dehogy. Lásd hétvégi hírt, épp nemzetközi főhalljakenddé választották.

szmoker (Homo Trollicus) 2016.05.09. 15:12:17

@elemes: Bernie Ecclestonehoz képest cipőtisztító inas :)

CoolKoon 2016.05.09. 15:26:45

@szmoker (Homo Trollicus): "@dr. mesterseges szinezek: Igen, közben nekem is eszembe jutott, hogy Gyárfás kinevezésén nincs semmi meglepő, hiszen ott is "haverok" között van... "

elemes 2016.05.09. 15:30:52

@szmoker (Homo Trollicus):

Mindenkinél van nagyobb gazenber, GDP arányosan Gyárfással nincs okunk szégyenre, szerintem az élmezőnyben van. Lekötelezettjévé tette a magyar újságírószakma nagyját, a politikusok közül egy csomót, az úszóedzőket stb miközben erkölcsileg lezülleszti, amibe belenyúl.

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:55:50

@elemes:

Kezdem érteni, tehát Gyárfás erkölcsileg lezüllesztette Kiss-t, aki 50 évvel visszamenőleg megerőszakolt egy nőt.

Nem vagy te hülye ?

Ballib cenzúrázók lidérce 1 2016.05.09. 16:57:17

@CoolKoon:

Na jaaa Haverok között...

Ugye tudod, hogy Gyárfást Gyurcsányék alatt nevezték ki, az MSZP alatt lett milliárdos, és média diktátor, és Schmitt Palival harcolt éveken keresztül... ???

elemes 2016.05.09. 17:11:39

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

Nem érteni kezded, hanem próbálod hülyének tettedni magad, de fölösleges :)

elemes 2016.05.09. 18:41:34

index.hu/belfold/2016/05/09/visszavonhatjak_kiss_laszlo_diszpolgari_cimet/

"a százhalombattai Fidesz azonban eddig azt fontolgatta, hogy közvélemény-kutatással dönt a további lépésekről"

közvéleménykutatásvezérelt politizálás, asszem ennél rövidlátóbb politika nincs is.

dr. mesterséges színezék 2016.05.09. 18:59:22

@elemes: Erkölcsi érzékre mégse hagyatkozhatnak. Lepsénynél még megvolt.

CoolKoon 2016.05.09. 22:33:12

@Ballib cenzúrázók lidérce 1: Nem, de valahogy nem lep meg. Snittpál is komcsi lieblingből lett hirtelen a Fidesz címerállata. Az ilyen csótányok valahogy mindig a felszínen maradnak, függetlenül attól, hogy éppen melyik oldalról bugyog fel a híg fos.....

elemes 2016.05.10. 08:55:11

Az erkölcsi érzéket illetően:

index.hu/belfold/2016/05/10/korabban_is_eroszakoskodott_kiss_laszlo/

Vagyis 1960 április végén lejárt a korábbi kitiltása -- néhány hétre rá megerőszakolták a következő lányt. Csak ezúttal jobban vigyáztak, hogy ne tudjon elmenekülni.

Hát a kurva életben legyen díszpolgár Kiss László.

elemes 2016.05.10. 08:56:02

@Ballib cenzúrázók lidérce 1:

Lidérckém, nyalogasd még egy kicsit Kiss László seggét, lécci-lécci, szeretném látni.

tomfree 2016.05.10. 09:33:38

@É2I: "Egyedüli - tehát nem csoportos - nemi erőszakért nyolc év is kiszabható. (Sajnos ismerek olyan faszt, aki hetet le is ült.)"

Értem, de évtizedekről volt szó az elején. Mondjuk nyolc év is elég egy ilyen hülyeségért.

dr. mesterséges színezék 2016.05.10. 14:45:29

@elemes: Így pláne bölcs dolog volt bakfisokat (is) a keze alá adni.
Másrészt ez így tovább gyengíti az eddig sem gránitszilárdságú érvet a koncepciós perről.

venszivar 2016.05.11. 08:14:36

Az a szarjankó milyen ""férfi", hogy képes volt HARMADIK lenni !!! erőszaknál is ő volt a csicska, lúzer a szarcsimbók!

2016.05.11. 11:35:08

Aktuálisabb már egy ilyen cím:
Így kell magam kirúgatni mindenhonnét -Tréner Aczél Endre a balfasz

BéLóg 2016.05.17. 18:15:45

@Terzed: Vedd már észre magad ember!
ARRA miért nem válaszolsz hogy mi lenne HA a rokonod, fiad, férjed, élettársad tenne valamiért ilyet?
AZT tudjuk ki mit tenne ha a feleségét, lányát vagy a fiát erőszakolnák meg, DE mit tennél, mit tennétek ha ez az apátokkal, anyátokkal esne meg a TETTES oldalon? Ha most derülne ki vagy holnap lenne egy ilyen eset?
ERRE írtam hogy felakasztanád, gondolom, ahogy nekiestél te is meg a mob (tömeg) is a Kissnek!
Én nem mentegetem se Aczélt, se Kisst, hanem ettől az iszonytató bosszúvágytól undorodom amit itt a Nagybetűs Erkölcs nevében művelnek.

SEMMI eset nem lenne ha valaki nem vette volna elő ezt az ügyet VALAMI teljesen más dologért.
SEMMI nem lenne ha az emberek lezárnák magukban hogy szennyes dolog, rohadjon meg de már ELÉVÜLT! Nekem ne mondja senki hogy ez (az undorító) bűncselekmény nem évül el, mert még az emberölés és a szándékos gyilkosság is elévül!

A BÉLYEG az ott marad(hat), de hogy valakinek a börtönbüntetés és a közkegyelem meg az eltelt öt évtized után is jogi (!) KÖVETKEZMÉNYEKKEL (nem erkölcsiek, csak hangsúlyoznám még egyszer) kelljen szembesülnie, az elfogadhatatlan.

Ahol ez megtörténhet, az a világ beteg.
Semmivel sem jobb mint az erkölcsi hulla Aczél vagy Kiss!

BéLóg 2016.05.17. 18:27:50

@nem várt fordulat: Sötét demagóg is vagy, amint ez a tömeg is.
Az EMBERISÉG elleni bűncselekmények nem évülnek el.

Egy erőszak, aminek igazából SENKI (!) nem tudja a valódi részleteit (kezdve a röhögcsélő riportalanytól a mindenre késélességgel emlékező öreg nyomozón át a faszkalap Kissig) lehet a te fejedben összemérhető a Holokauszttal.
Hát, amondó vagyok ezt talán nem kéne hangsúlyozni mert láttam én már RELATIVIZÁLÁSÉRT is elitélni valakit Holokauszt ügyben.

Ha megkérdezném, hol voltál a múlt héten, lehet belezavarodnál egy-két részletbe. De hogy ötven évvel ezelőtt mi volt, azt persze simán megmondod (vagy majd megmondod ha túllépsz ezen a koron), igaz?
Mert -- ahogy már írtam, ugye még SOHA nem hallottunk arról, hogy tettes ÉS áldozat szépíti/színezi a VALÓSÁGOT azért, hogy a saját szerepe kisebb/nagyobb/satöbbi legyen.
ÁÁÁÁÁÁÁ. Egy nemi erőszak esetében (ahol a személy betévedt egy zárt szobába csakúgy egy fiúval...) na itt aztán teljesen kizárt!

Szegény cukrászbácsit névtelenül feljelentették!
A "hivatal" bezáratta a cukiboltot.
A polgármester ugrott segíteni!
Rohatt névtelen feljelentők!

Oppááááá, kicsit ciki volt a rozsdás gép és lehet talán rövid időn belül lett volna egy kiadós szalmonella járvány...
Oppáááá, SENKI nem záratta be a boltot, a bácsika maga húzta le a redőnyt.
Oppáááá, a "szomszéd" cukrászdának bizony kell a rozsdamentes gép, a szuper hűtő, a HCCP vagy miafene CHHP eljárás...
Oppááá, lehet 78 évesen inkább tanítani kéne nem pedig fagyit keverni?

A végén még kiderül, az ingatlan kurva értékes és valakik ÚGY akarják rátenni a kezüket, hogy szépen elbugázzák a bácsikától szimplán segítségnek álcázva...
Esetleg marha jól jött egy választási kampányhoz az egész sztori.
Áááááá, ilyesmik elképzelhetetlenek!

Ott ahol minden és minden ellenkezője is igaz lehet, a Kiss-féle erőszak ügyében a sok zseni PONTOSAN tudja mi történt és hogyan. Ötven éve.
Hát, nekem ettől sajnos hánynom kell.

BéLóg 2016.05.25. 18:25:25

Nahát, milyen disznó is ez a világ. Hát nem most járta körbe az összes portált a -- Kitiltotta a szegény down kórost a mocskos "edzőtermes" -- hír? Frissiben. Amiből úgy nagyjából semmi nem volt igaz. De azért ugye itt sem lehet tetten érni az eset-szépítgetést, a kozmetikázást és társait.
De hát ugye EZ a média.
Azonban akad itt ennél komolyabb probléma is.
Bayer Zsoltnál olvastam, de ő csak másodközlő. Az eredetit Mike György írta. Igazából azért keverem ide a Bádogot, mert valahogy ez SEHOL nem láttam semmilyen felületen. Mert ugye EZ nem hír...
badog.blogstar.hu/2016/05/25/parhuzamok/27487/
süti beállítások módosítása